Bouwjaar | 25-05-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 159.774 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 25-05-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 159.774 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | BeyCars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kryptonweg 9U |
Postcode | 3812 RZ |
Plaats | Amersfoort |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 37277647 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.beycars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.050 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 1.505 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 166 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Mini Cooper 1.6
Bouwjaar 25-05-2005
Apk tot 22-01-2025 (Nieuwe apk in overleg mogelijk)
km 159.774
De auto rijdt en schakelt perfect !!
De auto heeft een distributieketting in plaats van een distributieriem (dus onderhoudsvrij)
De boekjes zijn aanwezig
Minpuntje: Links voor deukje op de motorkap !!
= Bedrijfsinformatie =
F I N A N C I A L - L E A S E:
Bij BeyCars is het mogelijk om uw gekochte auto te financieren. Wij werken samen met De Autofinancier. Een leasecalculator waarmee u ter indicatie snel en eenvoudig de maandelijkse kosten kunt zien vindt u op onze website www.beycars.nl
I N R U I L:
Inruil van uw huidige voertuig is bij ons uiteraard ook mogelijk, benieuwd naar wat wij u kunnen bieden voor uw huidige voertuig? Neem dan contact op met het telefoonnummer 06-37277647 of stuur ons een beschrijving van uw auto met foto's per email naar beycarsnl@gmail.com
Voor vertrek zouden wij het op prijs stellen als u telefonisch contact met ons opneemt of het voertuig naar uw keuze nog aanwezig is. Dit om teleurstellingen te voorkomen.
O P E N I N G E N S T I J D E N:
Ma-Vr: 9:00-18:00
Za: 10:00-16:00
Ook buiten openingstijden staan wij uiteraard voor u klaar, echter dient hiervoor wel een afspraak gemaakt te worden.
Tot ziens bij BeyCars...
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.