Bouwjaar | 10-02-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 150.505 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
€ 7.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-02-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 150.505 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ster Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Keulsveld 1B |
Postcode | 4705 RS |
Plaats | Roosendaal |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 45276070 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ster-cars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 372 x 168 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.050 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.525 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Deze Mini Mini komt uit 2012, werd geleverd van 01-07-2011 tot 31-01-2012 en kostte toen € 27.503,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2012 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 90 kW (122 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 203 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9,1 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,4 liter per 100 km en hij weegt 1050 kg. De APK is geldig tot 30-11-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 117,83 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Openingstijden
Maandag t/m vrijdag 9:30-17:30 uur
ZATERDAG van 10:00-17:00 uur
Buiten onze openingstijden verzoeken wij u vriendelijk telefonisch contact met ons op te nemen. Mobile (0031) 0645276070
E-mail: ster.cars@Hotmail.com
INRUIL-VERZEKERINGEN-FINANCIEREN-AutoTenaamstelling Mogelijk
Wij zijn een universeel RDW erkend autobedrijf. Ook voor apk-keuringen en onderhoud bent u bij ons aan het juiste adres. Voor meer informatie kunt u altijd contact met ons opnemen of vrijblijvend langs komen.
Wij hebben altijd een bedrijfsvoorraad van minimaal 70 auto's, Alle auto's staan aangeboden op onze website.
www.ster-cars.nl
Wij bieden een virtual tour aan waar u doormiddel van videobellen toch de auto's kunt bekijken.
Autobedrijf Ster Cars
Keulsveld 1
4705 RS Roosendaal
E-mail: ster.cars@Hotmail.com
0645276070
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.