Bouwjaar | 12-01-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 3.222 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 28.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-01-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 3.222 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Euromast Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Randweg 10B |
Postcode | 2941 CG |
Plaats | Lekkerkerk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)180 - 669749 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.euromastautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 207 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 402 x 173 x 143 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.205 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 1.740 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 115 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. De aandrijving van deze MINI wordt verzorgd door een driecilinder motor en een automatische transmissie. Het interieur ademt luxe door de leren bekleding. Lekker zitten doet u in de comfortstoelen van deze auto. Laat ze achterin ook maar genieten: deze MINI is uitgevoerd met een verwarmde achterbank. Xenonverlichting staat borg voor helderwit licht en een krachtige lichtbundel. Tot de uitrusting behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, LED-achterlichten, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Met de DAB-ontvanger heeft u keuze uit talloze digitale radiozenders met de allerhoogste geluidskwaliteit. Met de audiobediening op het stuur schakelt u snel en veilig tussen de diverse functies van uw muziekinstallatie. Kaartlezen is verleden tijd, dankzij het aanwezige navigatiesysteem. Automatische airconditioning verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten. De keyless start maakt een eind aan de ouderwetse autosleutel. Met de elektronische sleutel op zak stapt u in en een druk op de startknop doet de rest. De cruise control zorgt voor een mooie, gelijkmatige snelheid die u zelf instelt. Dat is relaxt! Extra opties op deze auto zijn: verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en buitentemperatuurmeter.
Aan boord van deze MINI houden verschillende geavanceerde systemen voor u de weg in de gaten. Ze waarschuwen u voor noodsituaties en kunnen in een aantal gevallen ook zelf ingrijpen. Onderweg fungeert de verkeersbord-detectie als het ware als uw bijrijder en attendeert u op de verkeersborden langs de weg. Accident avoidance system is een pre crash systeem. Het systeem helpt u om een dreigende aanrijding te voorkomen.
Neem contact op voor een afspraak en laat een proefrit het bewijs leveren!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.