Bouwjaar | 12-03-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 32.485 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 22.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 12-03-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 32.485 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto In- en Verkoop Johan Meure B.V. |
Contactpersoon | Johan Meure |
Adres | Newtonstraat 50 |
Postcode | 1446 VR |
Plaats | Purmerend |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)299 - 649939 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.johanmeure.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Basis zekerheidsprijs:
De prijs van de auto is INCLUSIEF een geldige APK, tenaamstellingskosten, vloeistoffen- en verlichtingscontrole.
Onderhoudspakket:
U kunt kiezen voor een uitgebreid onderhoudspakket van € 699 euro met daarin o.a; Onderhoudsbeurt volgens fabrieksspecifiaties en schema+ overig vereist onderhoud van de auto, APK, complete schoonmaak binnen+buitenkant , airco service en 20L brandstof.
Belt u even voor uw bezoek aan ons bedrijf? Dit om zeker te weten dat de auto beschikbaar is.
Zekerheden:
Autobedrijf Johan Meure is al ruim 35 jaar een vertrouwd BOVAG bedrijf voor aanschaf van een jong gebruikte auto. Een auto kopen bij Autobedrijf Johan Meure houdt in dat deze auto, een duidelijke aantoonbare historie heeft, geen voormalig total-loss auto is, een gegarandeerde kilometerstand heeft en geen voormalige taxi, lesauto of hulpdiensten-auto is.
Inruil/taxatie:
Bij bezoek aan ons bedrijf heeft u binnen 15 minuten een gegarandeerd bod op uw inruil/inkoop-auto. Voor een inruilindicatie gaat u naar onze website (www.johanmeure.nl) en klikt u op 'Taxatie'.
Vestigingen / locaties :
Bij onze hoofdvestiging staat een aanbod van circa 300 occasions vanaf € 20.000 euro. (Newtonstraat 50, 1446 VR Purmerend)
Op onze vestiging aan de Westerweg vindt u ruim 150 occasions tót € 20.000 euro. (Westerweg 72, 1446 AG Purmerend)
Voor onderhoud, diagnose, reparatie en APK kunt u terecht bij onze AutoFirst Johan Meure Werkplaats. (Newtonstraat 48, 1446 VR Purmerend)
Volg ons op sociale media!
Facebook: Autobedrijf Johan Meure
Instagram: @autobedrijfjohanmeure
Disclaimer:
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan VWE of de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Neem altijd even contact met ons op alvorens uw vertrek naar ons toe, dan kunnen wij zien of de auto beschikbaar is en deze voor u klaar zetten.
AUTO'S KUNNEN WEGENS ONLINE VERKOOP HELAAS NIET GERESERVEERD WORDEN.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.