Bouwjaar | 13-10-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 145.465 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-10-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 145.465 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | A1 Occasions |
Contactpersoon | Rick |
Adres | Cannenburgerweg 32 |
Postcode | 1243 JE |
Plaats | 's-Graveland |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51885520 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.a1occasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2014 - mrt. 2018
Modelcode: F55/F56
Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,8 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 173 x 141 cm
Wielbasis: 250 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.090 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.595 kg
Interieur
Interieurkleur: Grijs
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Zeer leuke en nette Mini Cooper!! Fijne auto met een . Altijd netjes onderhouden geweest, de laatste beurt was van juli 2022 bij 125dkm. De distributie is een ketting. De auto wordt geleverd met de boekjes, 2 sleutels en de Nationale Auto Pas
= Bedrijfsinformatie =
Vindt u het ook zo lastig om een auto te kopen? Hoe kunt u nu een bedrijf of auto vertrouwen? Het laatste wat u wilt is om teleurgesteld te worden, toch? Wij hebben hier begrip voor en zullen er alles aan doen om dit te voorkomen! Wij staan 100% achter onze auto's/producten en onze kwaliteit. Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn met de auto dan zullen wij er veel aan doen om u alsnog met een tevreden gevoel de weg op te sturen. Alle auto's zijn voorzien van de Nationale Auto Pas en onderhoudshistorie. Wij berekenen GEEN afleverkosten! Alle auto's worden geleverd inclusief een geldige APK en tenaamstelling. U kunt kiezen om bij aanschaf een kleine beurt van €249,- of grote beurt van € 349,- er bij aan te schaffen. Wilt u BOVAG garantie op uw auto dan kan dit voor 6 of 12 maanden, wij informeren u hier graag over.
Voor meer informatie of foto's kunt u terecht op onze website. Wilt u telefonisch contact dan kunt u ons bereiken op: 06-51885520 of per email: info@a1occasions.nl
Betalingswijze gelieve per internetbankieren. Inruil van diverse auto's, busjes en motoren is mogelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.