Bouwjaar | 05-07-2021 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 38.056 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-07-2021 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 38.056 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | JHE Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Het Hazeland 25A |
Postcode | 6931 KA |
Plaats | Westervoort |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11223422 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jhe-autos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelcode: F57
Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 386 x 173 cm
Wielbasis: 250 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.260 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 1.715 kg
Interieur
Interieurkleur: Donker Grijs
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 137 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket:
Reiniging binnen & buiten
Technische controle
12 maanden wettelijke garantie
Bent u op zoek naar een andere auto? Wij zijn gespecialiseerd in de in- en verkoop van jong gebruikte auto's. Op onze vernieuwde website staat een overzicht van de auto's die wij momenteel op voorraad hebben. Staat uw droomauto er niet tussen? Laat het ons gerust weten, wij gaan met alle plezier aan de slag met uw zoekopdracht. Wij hebben een uitgebreid netwerk van partners waar wij al vele jaren mee samenwerken.
Wij zijn een RDW erkend autobedrijf.
Wilt u ons bezoeken om een specifieke auto te komen bekijken? Dan verzoeken wij u vriendelijk om een afspraak met ons te maken. Anders kan het zijn dat de auto net verkocht is of niet in onze showroom staat.
Financiering nodig? Ook dan bent u bij JHE Auto's aan het juiste adres. Wij vertellen u uiteraard graag alles over de auto, maar daarnaast kunnen we u ook informeren over de meest aantrekkelijke financiële mogelijkheden.
Afspraak maken? Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar op telefoonnummer 06-11223422.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.