Bouwjaar | 01-11-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 31.759 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-11-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 31.759 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Dubbelsteyn Dordrecht B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Mijlweg 65 |
Postcode | 3316 BE |
Plaats | Dordrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)78 - 6527600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dubbelsteyn.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: aug. 2021 - 2024
Modelcode: F55/F56
Typenummer: 31DK
Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 207 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 402 x 173 x 143 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.205 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 1.740 kg
Interieur
Interieur: Leatherette Carbon Black, Skai (K9E1)
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: MINI Occasions NEXT
= Bedrijfsinformatie =
Gaat jouw autohart sneller kloppen van deze auto? Plan vrijblijvend een proefrit in om de auto in het echt te ervaren. We staan graag voor je klaar bij vragen of voor advies.
Dubbelsteyn is je vertrouwde BMW én MINI dealer in de regio Zuid-Holland met vestigingen in Dordrecht en Numansdorp. In juli 2024 zijn beide vestigingen overgenomen door Hedin Automotive. De 140 enthousiaste en gekwalificeerde teamleden van Dubbelsteyn blijven na de overname je vertrouwde BMW- en MINI-specialisten. Wat wel gaat veranderen is de naam. Dubbelsteyn wordt Hedin Automotive. Hiermee groeit Hedin Automotive naar 7 BMW- en MINI-vestigingen in Brabant, Zeeland en Zuid-Holland.
Meer aandacht. Meer service.
Bij Hedin Automotive vind je een ruime voorraad van zo'n 7.000 nieuwe en tweedehands auto's. Voor jezelf of je bedrijf. Om te kopen of te leasen. Wij onderhouden je auto in onze werkplaatsen en herstellen een schade als dat nodig is. En natuurlijk helpen we je bij de financiering of verzekering.
Welkom bij Hedin Automotive. Autohart van Nederland.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.