Bouwjaar | 01-04-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 26.000 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | - |
€ 23.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-04-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 26.000 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | VD Auto Lommel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kattenbos 106 |
Postcode | 3920 |
Plaats | Lommel |
Land | België |
GSM | +32 (0)475 - 862942 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-lommel.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Couleur intrieure: noir
Entretenu conformment la rglementation: oui
Dommages: aucun
Wagen wordt geleverd met:
# KEURING VOOR VERKOOP MET CARPASS
# 12 MAANDEN GARANTIE
# ONDERHOUD EN NAZICHT VOOR VERTREK
# OVERNAME MOGELIJK
# FINANCIERING MOGELIJK
7/7 bereikbaar, ook op zon-en feestdagen.
Enkel op afspraak - seulement sur rendez-vous
VD auto Bv
Kattenbos 106
3920 Lommel
Gsm: 0475862942
www.auto-lommel.be
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.