Bouwjaar | 27-03-2022 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 49.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | - |
€ 21.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 27-03-2022 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 49.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mega Motors |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rue des mazuirs 1A |
Postcode | 5060 |
Plaats | |
Land | België |
GSM | +32 (0)477 - 354547 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | megamotors-sambreville.be/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
TVA DEDUCTIBLE 21% & BTW INCLUSIEF
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
MINI Cooper
1.5i Turbo 136Cv (100Kw)
Boite Manuelle (6 Vitesses)
Berline - 5 Portes
.
!! 18-03-2022 EXACT !! NEW MODEL !!
.
!! EURO6d-iSC !! 1499Cm3 !! 122Gr de Co2 !!
.
!! 1ER PROPRiO !! VEHiCULE 100% BELGE !!
.
!! 45.000 KM !! HiSTORiQUE COMPLET MiNi !!
.
!! STRiCTEMENT NEUVE !! À VOiR & ESSAYER !!
.
!! 18099€ HTVA + 3801€ TVA = 21.900€ !!
.
Compteur digital 3D (ViRTUAL COCKPiT)
KeyLess Go (Démarrage sans Clés)
Caméra de recul
Start & Stop Automatique (désactivable)
Parktronic Avant & Arrière (Vue sur Écran)
Système ParkAssist (Se gare seule)
Système d'Avertissement Piétons+Obstacles
Système d'Aide au Freinage d'Urgence
Système de Détection de Panneaux Routiers
Alerte Franchissement de Lignes Blanches
Phares Automatiques + Adaptatifs
Phares "Adaptative LED HeadLights"
Feux LED Avant & Arrière
Feux arrière " UNiON JACK " (Drapeau UK)
Volant en Cuir Multifonctions
Sièges Sport en Tissus
Rétroviseur Intérieur Anti-Eblouissement
Régulateur & Limiteur de Vitesse (Cruise)
Rétroviseurs Rabattables Électriques
Rétroviseurs à Réglages électrique
Coques de rétroviseurs noir brillant
Accoudoir central à l'avant
MINI Connected & ConnectedDrive Services
Système Bluetooth pour Gsm & Audio
Radio DAB iPod Aux USB Bluetooth
Streaming Audio intégré (Spotify)
Climatisation Automatique Bi-Zone
Système Antipatinage
Jantes en Aluminium 17" Noir Brillant
Capteur de Pluie Automatique
Ordinateur de Bord (Autonomie, etc..)
Sièges Arrières Rabattables 50/50
Alarme d'Origine MiniCooper
Peinture Métallisée Bi-Tons (Gris & Noir)
.
!! Livrée Avec Ct Ok & Carpass !!
.
!! Livrée en Ordre d'ENTRETiEN !!
.
!! 1AN DE GARANTiE TOTALE !!
.
Reprise & Échange possible...
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.