Bouwjaar | 01-07-2014 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 89.000 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.496 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-07-2014 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 89.000 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.496 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Euro-Autos |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Chaussée de Namur 52B |
Postcode | 1400 |
Plaats | Nivelles |
Land | België |
GSM | +32 (0)496 - 550150 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
BIENVENUE CHEZ EURO-AUTOS
PLUS DE 25 ANS D'EXPERIENCE DANS LAUTOMOBILE
EN RAISON DU CORONAVIRUS NOUS SOMMES OUVERT UNIQUEMENT SUR RENDEZ VOUS
Avec contrôle technique et entretien réalisé avant la vente
N'hésitez pas à nous contacter pour toutes informations sur la vente ou reprise de votre véhicule
+650€ pour la garantie le contrôle technique et lentretien!
Chaussée de Namur 52 B (Pompe a Essence Shell)
1400 Nivelles
Plus d'infos :
/0497507101
/0496550150
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.