Bouwjaar | 09-01-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 149.981 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
€ 11.800,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-01-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 149.981 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jac & Co BV New Classics |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Aalbos 4 |
Postcode | 1721 PL |
Plaats | Broek op Langedijk |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 25354253 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jacco.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 210 km/u
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
In Midnight Black met een chrome-line pakket en 18"lichtmetalen velgen.... een super strakke en spannende Cooper.
De perfect aansluitende sportstoelen in leder met stof en het leder sportstuurwiel, de zwarte hemelbekleding en Carbon-zwart met glans-witte interieurafwerking... daar wil je mee op pad. Het Harman Kardon hifi-audiosysteem maakt het genieten compleet. We vergeten dan bijna dat dit de 135pk snelle Cooper is. Het rijden is gewoonweg super gaaf, sportief of juist stijlvol.
En wat dat rijden betreft; uiteraard voldoende kracht en alle comfort. Maar wil je echt sensatie, dan kan dat met de instelbare sportinstelling. Wat maakt dat een verschil!
Naar wens kan deze Cooper tegen meerprijs geleverd worden met een beurt, nieuwe APK, aircoservice en 3 maanden garantie op de motor en versnellingsbak.
= Bedrijfsinformatie =
Heeft u een auto in te ruilen, belt u dan even om de mogelijkheden te bespreken.
Uiteraard mag u ook mailen naar info@jacco.nl met daarin duidelijke foto's, kentekennummer, kilometerstand en beschrijving.
De foto's kunnen ook gemakkelijk via whatsapp verstuurd worden naar 06-253-54-253.
Zodra wij alle informatie hebben ontvangen nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.