Bouwjaar | 28-02-2000 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 2 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.275 cc |
Vermogen | 46 kW (63 pk) |
€ 39.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-02-2000 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 2 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.275 cc |
Vermogen | 46 kW (63 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ben van Leeuwen Autotechniek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Korteraarseweg 93 |
Postcode | 2461 GJ |
Plaats | Ter Aar |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)172 - 573478 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.benvanleeuwen.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2000
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,7 s
Topsnelheid: 143 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 305 x 153 x 134 cm
Wielbasis: 203 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 670 kg
Laadvermogen: 380 kg
GVW: 1.050 kg
Interieur
Interieur: Rood, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Emissieklasse: Euro 3
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 46 - € 51 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
De mooiste en meest nieuwe (!) Mini die we hebben. Deze Mini Seven 1.3i is echt gloednieuw. In september 2000 nieuw ingekocht en vervolgens 19 jaar in de privé-collectie opgenomen. De Mini is nooit op kenteken gezet, heeft altijd binnen gestaan en is in 19 jaar tijd nog nooit met een druppel regen in aanraking geweest. Er staat slechts 22km op de teller. De Mini wordt verkocht om ruimte te maken in de collectie.
De Seven was een speciale klassieke uitvoering in het laatste productiejaar 2000, met een speciaal retro interieur in de kleur crème/rood afgewerkt met rode vloerbedekking, een dashboard in carrosseriekleur en een airbagstuur met een rode accenten.
= Bedrijfsinformatie =
Op onze website zijn meer foto's te vinden van deze Mini!
Al vele jaren is Ben van Leeuwen Autotechniek op zijn eigen succesvolle wijze gespecialiseerd in de verkoop, reparatie, Apk-keuringen en het onderhoud van alle typen Mini's.
Het bedrijf ligt in het hart van de Randstad, en is al ruim 40 jaar aangesloten bij BOVAG. Uiteraard is het bedrijf RDW erkend. Wij leveren de Mini's af met onderhoud volgens schema en een nieuwe APK, maar rekenen geen afleveringskosten.
Al veel Mini-rijders vonden hun weg naar ons bedrijf, en genieten dagelijks van probleemloos Mini rijden!
Aan onze advertenties kunnen geen rechten worden ontleend. Controleer bij aankoop altijd de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.