Bouwjaar | 27-02-1991 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 53.075 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.275 cc |
Vermogen | 46 kW (63 pk) |
€ 18.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-02-1991 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 53.075 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.275 cc |
Vermogen | 46 kW (63 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ben van Leeuwen Autotechniek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Korteraarseweg 93 |
Postcode | 2461 GJ |
Plaats | Ter Aar |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)172 - 573478 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.benvanleeuwen.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Sedan
Modelreeks: jul. 1991 - dec. 2000
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 148 km/u
Maten
Wielbasis: 203 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 635 kg
Laadvermogen: 385 kg
GVW: 1.020 kg
Max. trekgewicht: 406 kg (ongeremd 200 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
Emissieklasse: Euro 0
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 3
Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 35 - € 40 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Zeer gave en uitmuntend onderhouden origineel Nederlandse Mini Cooper 1.3 met carburateurs met slechts 53.000km (aantoonbaar!) op de teller. Dat is op zich al zeldzaam, maar wat deze Mini nog zeldzamer maakt is dat deze Mini is voorzien van een originele John Cooper S set, originele lederen John Cooper stoelen, diverse chromen accessoires, houten dashboard, houten accessoires, elektrisch bedienbare ramen en een volledig afstelbaar onderstel. Een van de vorige eigenaren heeft de Mini destijds een dinitrol-behandeling gegeven, dit heeft ertoe bijgedragen dat deze Mini een keiharde body heeft en totaal géén roest. Al met al een zéér unieke Classic Mini!
Deze Mini wordt zoals bij ons gebruikelijk afgeleverd met een onderhoudsbeurt volgens schema, een nieuwe APK en 12 maanden Bovag garantie!
= Bedrijfsinformatie =
Op onze website zijn meer foto's te vinden van deze Mini!
Al vele jaren is Ben van Leeuwen Autotechniek op zijn eigen succesvolle wijze gespecialiseerd in de verkoop, reparatie, Apk-keuringen en het onderhoud van alle typen Mini's.
Het bedrijf ligt in het hart van de Randstad, en is al ruim 40 jaar aangesloten bij BOVAG. Uiteraard is het bedrijf RDW erkend. Wij leveren de Mini's af met onderhoud volgens schema en een nieuwe APK, maar rekenen geen afleveringskosten.
Al veel Mini-rijders vonden hun weg naar ons bedrijf, en genieten dagelijks van probleemloos Mini rijden!
Aan onze advertenties kunnen geen rechten worden ontleend. Controleer bij aankoop altijd de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.