Bouwjaar | 30-06-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 20.513 km |
Deuren | 6 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
€ 20.999,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 20.513 km |
Deuren | 6 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bosch Car Service de Winter |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Transportbaan 22 |
Postcode | 9672 BK |
Plaats | Winschoten |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)597 - 432552 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autodewinter.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul. 2018 - jul. 2022
Modelcode: F54
Technische informatie
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 180 x 144 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 1.875 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
DISCLAIMER
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Bosch Car Service de Winter niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet door een tekeningsbevoegde is ondertekend. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.
Op onze diensten zijn de BOVAG voorwaarden van toepassing.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini Clubman | Doorbreek de sleur!
Het leven kan saai zijn. Iedere dag dezelfde rit naar kantoor om daar hetzelfde werk te doen met dezelfde collega's. Maar kleine veranderingen kunnen een groot verschil maken: leuke collega's, muziek tijdens het werk en... een auto die het woon-werk verkeer tot een waar genoegen maakt. De nieuwe MINI Clubman wellicht?
De MINI Clubman is meer dan alleen een life style auto. De Clubman biedt meer ruimte en betere toegang dan een gewone MINI. De rijeigenschappen zijn onveranderd goed.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- subliem weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- forse prijs
- matig zicht in binnenspiegel
- weinig gevoel in rempedaal
Conclusie
De nieuwe MINI (F56) is nu ook leverbaar als stationcar, ofwel Clubman. Dankzij een langere wielbasis en een langere overhang biedt de Clubman significant meer bagageruimte én beenruimte achterin dan de standaard MINI. Ondanks de toegenomen buitenmaten geeft de Clubman minstens zoveel rijplezier.
In vergelijking met soortgelijke auto's van andere merken biedt de Clubman eigenlijk maar één nadeel: de forse prijs. Anders dan dat is de Clubman even verstandig als alledaagse auto's, terwijl iedere rit met de MINI een brede lach op het gezicht van de bestuurder tovert.