Bouwjaar | 18-03-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 44.309 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 27.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-03-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 44.309 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | VDNS Kia Helmond |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Varenschut 21D |
Postcode | 5705 DK |
Plaats | Helmond |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 588970 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autodroomhelmond.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt. 2019 - nov. 2021
Technische informatie
Vermogen: 110 kW (150 PK)
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Koppel: 353 Nm
Aandrijving
Actieradius: 273 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 140 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 431 x 181 x 164 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.507 kg
Laadvermogen: 459 kg
GVW: 1.966 kg
Accu
Accu: 44 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 7.4 kW, 48 km actieradius per uur, compleet vol in 6 uur
Accu snelladen: Combined Charging System, 60 kW, 242 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 35 minuten
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,8 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Aantal eigenaren: 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 595): Afleverpakket: Beurt, Nieuwe APK, Brandstof, Tenaamstellen, Poetsen, 24uurs pechhulp service ( KIA )
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 12:21
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 02:01
Bruikbare accucapaciteit: 42.27 kWh
Ingeschatte actieradius: 205 km
Ingeschat verbruik: 20.52 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 203 km
Actieradius praktijk winter: 175 km
Verbruik praktijk zomer: 20.36 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 24.39 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 186 kWh/100km
Actie €2000 subsidie + €2000 Autodroom Subsidie
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
MG ZS EV | Dubbel voordeel
SUV's zijn gewild vanwege de ruimte en de stoere uitstraling. De hoge bouw vereist echter een geavanceerd onderstel en dat maakt deze Sports Utility Vehicles kostbaar. Minstens zo gewild zijn elektrische auto's om hun hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. Hier is het de batterij die de prijs opdrijft. MG introduceert nu een SUV die niet alleen voordelig is, maar ook nog eens elektrisch is aangedreven. Is dit dubbel voordeel?
De MG ZS EV is een elektrisch aangedreven SUV die tegen een zeer scherpe prijs wordt aangeboden. Er is niets slecht aan de ZS, maar duurdere auto's doen alles beter.
Plus
- scherpe prijs
- voordelig in gebruik
- ruim en praktisch
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- software voor verbetering vatbaar
- veel rijgeluiden
Conclusie
Na een week rijden luidt de conclusie over de MG ZS EV: niets mis mee, maar duurdere auto's doen alles beter. Met andere woorden: de MG ZS is geen wonder-auto die dezelfde kwaliteit tegen een lagere prijs aanbiedt. In plaats daarvan heeft MG heel slim weten te bezuinigen. Nooit is ingeleverd op kwaliteit of veiligheid, wel is steevast gekozen voor eenvoudigere oplossingen. Die oplossingen zitten in een eenvoudige uitrusting, een minder verfijnd onderstel en een beperkter bereik (263 km in theorie, 220 km in de praktijk).
Gezien de prijs biedt MG een prima product aan voor het geld. Voor de prijs van een doorsnee SUV met verbrandingsmotor biedt MG een exemplaar aan met elektromotor. Dat betekent minder uitstoot en lagere kosten per kilometer. Goedkoop én verantwoord, da's dubbel voordeel!