MG EHS 1.5 TGDI Luxury PHEV Pano.dak 360Cam/Navi Leer+Verw. incl.BTW

€ 25.700,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-06-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 20.359 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.500 cc
Vermogen 208 kW (283 pk)

MG EHS 1.5 TGDI Luxury PHEV Pano.dak 360Cam/Navi Leer+Verw. incl.BTW


€ 25.700,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 30-06-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 20.359 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.500 cc
Vermogen 208 kW (283 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Ploegh
Contactpersoon A. Ploegh
Adres Molenweg 4
Postcode 9231 HS
Plaats Surhuisterveen
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)512 - 361251 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 43530009 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.garageploegh.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2020 - 2024

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 209 kW (284 PK)
Vermogen elektromotor(en): 90 kW (122 PK)
Vermogen brandstofmotor: 119 kW (162 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 10 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 37 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 188 x 169 cm
Wielbasis: 272 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.750 kg
Laadvermogen: 446 kg
GVW: 2.196 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 41 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,8 l/100km (1 op 55,6)

Historie
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - € 160 per kwartaal

U gelooft het misschien moeilijk, maar deze MG EHS is niet nieuw. Nèt niet. De eerste eigenaar heeft 'm eventjes voor u ingereden en de nieuwprijs voor zijn rekening genomen. Nu is-ie voor u. De auto is van het bouwjaar 2022 en is van de eerste eigenaar. Onder de motorkap ligt een zuinige viercilinder benzinemotor. Stel u voor: zoevend over de snelweg terwijl het gulle daglicht het lederen interieur binnenvalt door het elektrisch bediende glazen panorama dak. En wat gemak betreft: daar zorgt onder andere de elektrisch bedienbare achterklep voor. Er is stoelverwarming aanwezig in deze auto. Bij de rijke uitrusting horen ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.

Het digitale dashboard vertelt u onderweg alles dat bijdraagt aan een veilige, efficiënte rit. Het gebruik van de 360 graden camera op deze auto vergemakkelijkt het parkeren aanzienlijk, vooral in krappe ruimtes. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Kop aan kont langzaam rijden: dan is afstand houden soms lastig. De file assistent helpt en zorgt automatisch voor veilige ruimte tot de voorligger. Ook als die tot stilstand komt. Had u de auto nou wel afgesloten? Met Connected Services checkt u het overal en altijd. Met full map navigatiesysteem, electronic climate control, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel is deze MG helemaal compleet.

Het rijden met deze MG wordt nog meer ontspannen dankzij de innovatieve technieken die onderweg over uw veiligheid waken. De camera van de verkeersborddetectie herkent verschillende soorten verkeersborden en toont deze op het dashboard. Indien u onbedoeld de rijstrook lijkt te verlaten, reageert het Lane-keeping systeem meteen en corrigeert. Ook als uw aandacht even verslapt, blijft de forward collision warning bij de wekker. Dreigt er een botsing met een voor- of tegenligger, dan waarschuwt het systeem direct. Ook helpen het dodehoekdetectie, hill hold functie, brake assis

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

MG EHS | Welkom in Holland

Welkom in Holland! Of beter gezegd: welkom terug in Holland. Want het Britse merk MG is na jaren van afwezigheid terug met een Chinese eigenaar. MG wil de markt veroveren door elektrische en deels elektrische auto's voordelig aan te bieden. Wat heeft de "EHS" te bieden om Nederland te veroveren?

Autotest | MG EHS Welkom in Holland

De MG EHS is een SUV met plug-inhybride aandrijving. De EHS rijdt goed, maar op kleine en minder kleine zaken is duidelijk bezuinigd. Dat komt ook terug in de prijs: de is zeer scherp.

Plus

  • scherpe prijs
  • ruim
  • prima weggedrag

Min

  • hoog verbruik op benzinemotor
  • kan energie niet automatisch over route verdelen
  • diverse ergonomische missers

Conclusie

Zal de MG EHS Nederland veroveren? Op diverse punten heeft MG overduidelijk bezuinigd (geen elektrische verwarming, automatisch verdelen van energie over de rit niet mogelijk). Op andere punten is merkbaar dat MG nog weinig ervaring heeft op de Europese markt (ergonomie, software).

Gelukkig is een deel van de genoemde bezwaren eenvoudig met een software-update te verhelpen. Mechanisch gezien (ruimte, aandrijflijn, wegligging) is er sowieso weinig op de EHS aan te merken. Uiteindelijk maakt de prijs heel veel goed. En als Nederlanders ergens gevoelig voor zijn, dan is het een voordeeltje. Dus: welkom in Holland!

Deel deze advertentie