Bouwjaar | 15-03-2022 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 40.186 km |
Deuren | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | - |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.490 cc |
Vermogen | - |
€ 23.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 15-03-2022 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 40.186 km |
Deuren | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | - |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.490 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autokruispunt Tielt-Winge |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Leuvensesteenweg 219 |
Postcode | 3390 |
Plaats | Tielt-Winge |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)16 - 350355 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokruispunt.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Historique des dommages: Sans dommage
Pouvoir fiscal: 9 pk
Prix de crdit-bail: 364,58 p/m (60 mois); renseignez-vous sur les conditions
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
MG EHS | Welkom in Holland
Welkom in Holland! Of beter gezegd: welkom terug in Holland. Want het Britse merk MG is na jaren van afwezigheid terug met een Chinese eigenaar. MG wil de markt veroveren door elektrische en deels elektrische auto's voordelig aan te bieden. Wat heeft de "EHS" te bieden om Nederland te veroveren?
De MG EHS is een SUV met plug-inhybride aandrijving. De EHS rijdt goed, maar op kleine en minder kleine zaken is duidelijk bezuinigd. Dat komt ook terug in de prijs: de is zeer scherp.
Plus
- scherpe prijs
- ruim
- prima weggedrag
Min
- hoog verbruik op benzinemotor
- kan energie niet automatisch over route verdelen
- diverse ergonomische missers
Conclusie
Zal de MG EHS Nederland veroveren? Op diverse punten heeft MG overduidelijk bezuinigd (geen elektrische verwarming, automatisch verdelen van energie over de rit niet mogelijk). Op andere punten is merkbaar dat MG nog weinig ervaring heeft op de Europese markt (ergonomie, software).
Gelukkig is een deel van de genoemde bezwaren eenvoudig met een software-update te verhelpen. Mechanisch gezien (ruimte, aandrijflijn, wegligging) is er sowieso weinig op de EHS aan te merken. Uiteindelijk maakt de prijs heel veel goed. En als Nederlanders ergens gevoelig voor zijn, dan is het een voordeeltje. Dus: welkom in Holland!