Bouwjaar | 08-06-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 9.521 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-06-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 9.521 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Haverkamp Auto's |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Woudweg 7 |
Postcode | 7395 SH |
Plaats | Teuge |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3231210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.haverkamp.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2022 - 2024
Referentienummer: 02260620861752
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aandrijving
Actieradius: 350 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,7 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 429 x 184 x 150 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.630 kg
Laadvermogen: 473 kg
GVW: 2.103 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 500 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 51 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 6.6 kW, 48 km actieradius per uur, compleet vol in 7 uur en 43 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 88 kW, 395 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 27 minuten
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 2
Staat
Algemene staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Bruikbare accucapaciteit: 48.45 kWh
Ingeschatte actieradius: 268 km
Ingeschat verbruik: 21 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 260 km
Actieradius praktijk winter: 224 km
Verbruik praktijk zomer: 20.67 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 24.76 kWh/100km
MG biedt zeven jaar of maximaal 150.000 kilometer volledige fabrieksgarantie. Ook op het hoog volt accupakket. Als particulier kun je aanspraak maken op de Subsidieregeling Elektrische Personenauto's Particulieren. Een flinke mondvol, daarom wordt het ook wel afgekort naar SEPP. Door het geven van een subsidie (geldbedrag van €2.000 voor een gebruikte auto) helpt de overheid particulieren die elektrisch willen gaan rijden. Superfijn, want het is beter voor het milieu en beter voor je portemonnee. En uiteindelijk moeten we toch allemaal elektrisch gaan rijden, dus dan kun je net zo goed nu beginnen. Deze regeling is op deze auto van toepassing, u kunt 2.000 euro subsidie aanvragen !.
Valt u voor de bijzondere vormgeving of voor de vooruitstrevende techniek? Wat u ook belangrijk vindt, de elektrische MG 4 heeft het allemaal. Het rijden met deze auto is werkelijk grenzeloos, want de actieradius is groot genoeg voor allerlei veelvoorkomende ritten en de tijd om de accu's op te laden is prima in te passen in uw dagelijkse bezigheden. Deze goed onderhouden MG heeft slechts 9521 kilometer gelopen, het bouwjaar is 2023. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Prettig zitten maakt elke rit ontspannen dankzij de comfortstoelen. Tot de uitrusting van deze MG behoren ook LED koplampen, zwarte hemelbekleding, dakspoiler, getint glas, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Rijfuncties worden glashelder en overzichtelijk weergegeven via het digitale dashboard. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstan
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
MG 4 | IJskoud de voordeligste
MG heeft als missie elektrische auto's betaalbaar te maken. Daarom bood het van oorsprong Engelse merk, dat nu in Chinese handen is, al een scherp geprijsde SUV en stationcar aan. Een gewone, middelgrote hatchback ontbrak echter nog. Daarom is het nu tijd voor de MG 4: de voordeligste elektrische middenklasser van Nederland!
De MG 4 is een middenklasser met elektrische aandrijving. Het onderstel en aandrijving deugen. De ergonomie en verfijning staan niet op het niveau van de concurrentie. De scherpe prijs maakt dit goed.
Plus
- scherpe prijs (vooral in basis-versie)
- prima rijeigenschappen
- rijke, moderne uitrusting
Min
- matige afleverkwaliteit door fabriek
- 1-pedaal rijden niet mogelijk
- verwarming weet temperatuur niet constant te houden
Conclusie
Met de 4 biedt MG de voordeligste elektrische auto in het midden segment aan. De grote vraag is dus: heeft MG bezuinigd om tot de lage prijs te komen of biedt de 4 hetzelfde product aan tegen een scherpere prijs?
Het antwoord luidt: iets er tussenin. MG heeft niet zozeer bezuinigd, maar het is wel duidelijk dat het merk nog steeds bezig is om zichzelf uit te vinden. De ergonomie, bediening en verfijning zijn daarom niet van het niveau van de gevestigde orde. Daarnaast werden beide auto's die voor deze test zijn gebruikt geplaagd door onvolkomenheden die door zowel de fabriek als de dealer hadden moeten worden opgespoord vóór aflevering.
De onvolkomenheden kunnen gelukkig eenvoudig worden opgelost met software-updates en de lage prijs compenseert de overige bezwaren ruimschoots. Bovendien is de MG 4 het eerste model dat gebruik maakt van een nieuw platform met een nieuwe aandrijflijn en daarmee staat het merk wel degelijk op het niveau van de concurrentie. De basis-uitvoering is veruit de slimste keuze en maakt de MG 4 ijskoud de voordeligste!