MG 4 Standard 51 kWh INCL-BTW ADAPTIVE-CRUISE | FULL-LED | DAB+ | VIRTUAL-COCKPIT | NAVI-FULLMAP | KEYLESS | ECC | PDC | APPLE-CARPLAY | COMFORT-SEATS

€ 21.445,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 08-06-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 9.521 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 125 kW (170 pk)

MG 4 Standard 51 kWh INCL-BTW ADAPTIVE-CRUISE | FULL-LED | DAB+ | VIRTUAL-COCKPIT | NAVI-FULLMAP | KEYLESS | ECC | PDC | APPLE-CARPLAY | COMFORT-SEATS


€ 21.445,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 08-06-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 9.521 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 125 kW (170 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Haverkamp Auto's
Contactpersoon Afdeling Verkoop
Adres Woudweg 7
Postcode 7395 SH
Plaats Teuge
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)55 - 3231210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.haverkamp.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2022 - 2024
Referentienummer: 02260620861752

Technische informatie
Koppel: 250 Nm

Aandrijving
Actieradius: 350 km

Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,7 s
Topsnelheid: 160 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 429 x 184 x 150 cm
Wielbasis: 271 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.630 kg
Laadvermogen: 473 kg
GVW: 2.103 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 500 kg)

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 51 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 6.6 kW, 48 km actieradius per uur, compleet vol in 7 uur en 43 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 88 kW, 395 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 27 minuten

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 2

Staat
Algemene staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Bruikbare accucapaciteit: 48.45 kWh
Ingeschatte actieradius: 268 km
Ingeschat verbruik: 21 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 260 km
Actieradius praktijk winter: 224 km
Verbruik praktijk zomer: 20.67 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 24.76 kWh/100km

MG biedt zeven jaar of maximaal 150.000 kilometer volledige fabrieksgarantie. Ook op het hoog volt accupakket. Als particulier kun je aanspraak maken op de Subsidieregeling Elektrische Personenauto's Particulieren. Een flinke mondvol, daarom wordt het ook wel afgekort naar SEPP. Door het geven van een subsidie (geldbedrag van €2.000 voor een gebruikte auto) helpt de overheid particulieren die elektrisch willen gaan rijden. Superfijn, want het is beter voor het milieu en beter voor je portemonnee. En uiteindelijk moeten we toch allemaal elektrisch gaan rijden, dus dan kun je net zo goed nu beginnen. Deze regeling is op deze auto van toepassing, u kunt 2.000 euro subsidie aanvragen !.

Valt u voor de bijzondere vormgeving of voor de vooruitstrevende techniek? Wat u ook belangrijk vindt, de elektrische MG 4 heeft het allemaal. Het rijden met deze auto is werkelijk grenzeloos, want de actieradius is groot genoeg voor allerlei veelvoorkomende ritten en de tijd om de accu's op te laden is prima in te passen in uw dagelijkse bezigheden. Deze goed onderhouden MG heeft slechts 9521 kilometer gelopen, het bouwjaar is 2023. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Prettig zitten maakt elke rit ontspannen dankzij de comfortstoelen. Tot de uitrusting van deze MG behoren ook LED koplampen, zwarte hemelbekleding, dakspoiler, getint glas, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

Rijfuncties worden glashelder en overzichtelijk weergegeven via het digitale dashboard. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstan

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

MG 4 | IJskoud de voordeligste

MG heeft als missie elektrische auto's betaalbaar te maken. Daarom bood het van oorsprong Engelse merk, dat nu in Chinese handen is, al een scherp geprijsde SUV en stationcar aan. Een gewone, middelgrote hatchback ontbrak echter nog. Daarom is het nu tijd voor de MG 4: de voordeligste elektrische middenklasser van Nederland!

Autotest | MG 4 IJskoud de voordeligste

De MG 4 is een middenklasser met elektrische aandrijving. Het onderstel en aandrijving deugen. De ergonomie en verfijning staan niet op het niveau van de concurrentie. De scherpe prijs maakt dit goed.

Plus

  • scherpe prijs (vooral in basis-versie)
  • prima rijeigenschappen
  • rijke, moderne uitrusting

Min

  • matige afleverkwaliteit door fabriek
  • 1-pedaal rijden niet mogelijk
  • verwarming weet temperatuur niet constant te houden

Conclusie

Met de 4 biedt MG de voordeligste elektrische auto in het midden segment aan. De grote vraag is dus: heeft MG bezuinigd om tot de lage prijs te komen of biedt de 4 hetzelfde product aan tegen een scherpere prijs?

Het antwoord luidt: iets er tussenin. MG heeft niet zozeer bezuinigd, maar het is wel duidelijk dat het merk nog steeds bezig is om zichzelf uit te vinden. De ergonomie, bediening en verfijning zijn daarom niet van het niveau van de gevestigde orde. Daarnaast werden beide auto's die voor deze test zijn gebruikt geplaagd door onvolkomenheden die door zowel de fabriek als de dealer hadden moeten worden opgespoord vóór aflevering.

De onvolkomenheden kunnen gelukkig eenvoudig worden opgelost met software-updates en de lage prijs compenseert de overige bezwaren ruimschoots. Bovendien is de MG 4 het eerste model dat gebruik maakt van een nieuw platform met een nieuwe aandrijflijn en daarmee staat het merk wel degelijk op het niveau van de concurrentie. De basis-uitvoering is veruit de slimste keuze en maakt de MG 4 ijskoud de voordeligste!

Deel deze advertentie