MG 4 Standard 51 kWh Apple Carplay | Subsidie mogelijk

€ 22.400,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 15-12-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 31.589 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 125 kW (170 pk)

MG 4 Standard 51 kWh Apple Carplay | Subsidie mogelijk


€ 22.400,-

Algemeen

Bouwjaar 15-12-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 31.589 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 125 kW (170 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ecar
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kalkovenweg 17
Postcode 2401 LJ
Plaats Alphen aan den Rijn
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)172 - 449104 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ecar.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2022 - 2024

Technische informatie
Koppel: 250 Nm

Aandrijving
Actieradius: 350 km

Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,7 s
Topsnelheid: 160 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 429 x 184 x 150 cm
Wielbasis: 271 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.630 kg
Laadvermogen: 473 kg
GVW: 2.103 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 500 kg)

Accu
Accu: 51 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 6.6 kW, 48 km actieradius per uur, compleet vol in 7 uur en 43 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 117 kW, 525 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 21 minuten

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantie: 12 maanden

Overige informatie
Bruikbare accucapaciteit: 48.45 kWh
Ingeschatte actieradius: 267 km
Ingeschat verbruik: 21.09 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 260 km
Actieradius praktijk winter: 224 km
Verbruik praktijk zomer: 20.76 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 24.87 kWh/100km

Deze hatchback heeft geen aparte kofferruimte. Via de extra deur aan de achterzijde laadt u gemakkelijk spullen in en als u de achterbank ook nog neerklapt, krijgt u er in één keer honderden liters laadruimte bij. De modernste techniek is toegepast om u in alle rust en stilte van de rit te laten genieten. Daarbij zult u zien dat de tijd om de accu's op te laden enorm meevalt, en dankzij de flinke actieradius hoeft u dat ook niet zo vaak te doen. De krachtige motor geeft deze MG uitstekende prestaties. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, in hoogte verstelbare passagiersstoel, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

Via het digitale dashboard bent u permanent op de hoogte van alle informatie die u nodig heeft voor een veilige rit. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Filerijden? Doodvermoeiend. Daarom helpt de file assistent zo nodig een handje. Door automatisch afstand te houden, en te stoppen als uw voorligger stilstaat. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook electronic climate control. Het stuur van deze auto heeft uiteenlopende functies. Ook om het geluid te regelen. De audiobediening op het stuur draagt daarom actief bij aan een veilige rit. U bent in deze MG ook voorzien van DAB ontvangst, parkeersensoren achter, keyless entry, centrale portiervergrendeling en verstelbaar stuur.

De geavanceerde technologie in deze MG is in staat om onderweg het verkeer om u heen te monitoren en er op te reageren. Zo hebt u als het ware een automa

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

MG 4 | IJskoud de voordeligste

MG heeft als missie elektrische auto's betaalbaar te maken. Daarom bood het van oorsprong Engelse merk, dat nu in Chinese handen is, al een scherp geprijsde SUV en stationcar aan. Een gewone, middelgrote hatchback ontbrak echter nog. Daarom is het nu tijd voor de MG 4: de voordeligste elektrische middenklasser van Nederland!

Autotest | MG 4 IJskoud de voordeligste

De MG 4 is een middenklasser met elektrische aandrijving. Het onderstel en aandrijving deugen. De ergonomie en verfijning staan niet op het niveau van de concurrentie. De scherpe prijs maakt dit goed.

Plus

  • scherpe prijs (vooral in basis-versie)
  • prima rijeigenschappen
  • rijke, moderne uitrusting

Min

  • matige afleverkwaliteit door fabriek
  • 1-pedaal rijden niet mogelijk
  • verwarming weet temperatuur niet constant te houden

Conclusie

Met de 4 biedt MG de voordeligste elektrische auto in het midden segment aan. De grote vraag is dus: heeft MG bezuinigd om tot de lage prijs te komen of biedt de 4 hetzelfde product aan tegen een scherpere prijs?

Het antwoord luidt: iets er tussenin. MG heeft niet zozeer bezuinigd, maar het is wel duidelijk dat het merk nog steeds bezig is om zichzelf uit te vinden. De ergonomie, bediening en verfijning zijn daarom niet van het niveau van de gevestigde orde. Daarnaast werden beide auto's die voor deze test zijn gebruikt geplaagd door onvolkomenheden die door zowel de fabriek als de dealer hadden moeten worden opgespoord vóór aflevering.

De onvolkomenheden kunnen gelukkig eenvoudig worden opgelost met software-updates en de lage prijs compenseert de overige bezwaren ruimschoots. Bovendien is de MG 4 het eerste model dat gebruik maakt van een nieuw platform met een nieuwe aandrijflijn en daarmee staat het merk wel degelijk op het niveau van de concurrentie. De basis-uitvoering is veruit de slimste keuze en maakt de MG 4 ijskoud de voordeligste!

Deel deze advertentie