MG 4 Luxury 64 kWh | '360 camera| Trekhaak| GARANTIE|

€ 27.495,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 17-05-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 11.500 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 150 kW (204 pk)

MG 4 Luxury 64 kWh | '360 camera| Trekhaak| GARANTIE|


€ 27.495,-

Algemeen

Bouwjaar 17-05-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 11.500 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 150 kW (204 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Automakelaar aan Huis
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverheidsweg 17O
Postcode 3641 RP
Plaats Mijdrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)297 - 224549 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.automakelaaraanhuis.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2022

Technische informatie
Koppel: 250 Nm

Aandrijving
Actieradius: 435 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Vooras: Bandenprofiel links: 5 mm; Bandenprofiel rechts: 5 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 6 mm; Bandenprofiel rechts: 6 mm

Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 166 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 429 x 184 cm
Wielbasis: 271 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.660 kg
Laadvermogen: 473 kg
GVW: 2.133 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 500 kg)

Accu
Accu: 64 kWh
Accu laden: 11 kW
Accu snelladen: 140 kW

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,6 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Gewassen auto, voldoende brandstof, geldige APK, en onafhankelijke inspectie door Automakelaar aan Huis

Overige informatie
Minimale laadtijd DC vanaf: 0
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 0% tot 80%: 26 min
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: All-seasonbanden

Autorijden zonder plaatselijke uitlaatemissies. MG maakt deze belofte waar met deze 4. Natuurlijk is de actieradius mede afhankelijk van de weersomstandigheden, maar een volle acculading is over het algemeen voldoende voor de gewone dagelijkse ritten. Het opladen kan gewoon 's nachts, terwijl u slaapt. Op koude en donkere dagen zijn de verwarmbare voorstoelen een uitkomst. Stramme vingers krijgen 's winters een VIP-behandeling van het verwarmd stuurwiel. In deze MG profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.

Het digitale dashboard rekent mee, denkt mee en rijdt mee. Alle info overzichtelijk in beeld, overal. De 360 graden camera op deze auto biedt u een volledig, panoramisch zicht op de omgeving. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Na een lange werkdag in de file: daar zit niemand op te wachten. Gelukkig helpt de file assistent een handje. Het radarsysteem meet de ruimte tot de voorligger en bewaakt de juiste afstand. Stilstaan? Dan remt en stopt de auto vanzelf. Met de ingebouwde spraakbediening kunt u de belangrijkste voertuigsystemen bedienen met stemcommando's. Deze MG is voorzien van full map navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, electronic climate control, draadloos opladen, DAB ontvangst en regensensor.

U geniet nog meer van het rijden met uw MG omdat u wordt beschermd door intelligente veiligheidssystemen. De actuele snelheidslimiet, een inhaalverbod en andere verkeersborden; de verkeersborddetectie ondersteunt u tijdens elke rit. Het Lane-keeping systeem zorgt voor

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

MG 4 | IJskoud de voordeligste

MG heeft als missie elektrische auto's betaalbaar te maken. Daarom bood het van oorsprong Engelse merk, dat nu in Chinese handen is, al een scherp geprijsde SUV en stationcar aan. Een gewone, middelgrote hatchback ontbrak echter nog. Daarom is het nu tijd voor de MG 4: de voordeligste elektrische middenklasser van Nederland!

Autotest | MG 4 IJskoud de voordeligste

De MG 4 is een middenklasser met elektrische aandrijving. Het onderstel en aandrijving deugen. De ergonomie en verfijning staan niet op het niveau van de concurrentie. De scherpe prijs maakt dit goed.

Plus

  • scherpe prijs (vooral in basis-versie)
  • prima rijeigenschappen
  • rijke, moderne uitrusting

Min

  • matige afleverkwaliteit door fabriek
  • 1-pedaal rijden niet mogelijk
  • verwarming weet temperatuur niet constant te houden

Conclusie

Met de 4 biedt MG de voordeligste elektrische auto in het midden segment aan. De grote vraag is dus: heeft MG bezuinigd om tot de lage prijs te komen of biedt de 4 hetzelfde product aan tegen een scherpere prijs?

Het antwoord luidt: iets er tussenin. MG heeft niet zozeer bezuinigd, maar het is wel duidelijk dat het merk nog steeds bezig is om zichzelf uit te vinden. De ergonomie, bediening en verfijning zijn daarom niet van het niveau van de gevestigde orde. Daarnaast werden beide auto's die voor deze test zijn gebruikt geplaagd door onvolkomenheden die door zowel de fabriek als de dealer hadden moeten worden opgespoord vóór aflevering.

De onvolkomenheden kunnen gelukkig eenvoudig worden opgelost met software-updates en de lage prijs compenseert de overige bezwaren ruimschoots. Bovendien is de MG 4 het eerste model dat gebruik maakt van een nieuw platform met een nieuwe aandrijflijn en daarmee staat het merk wel degelijk op het niveau van de concurrentie. De basis-uitvoering is veruit de slimste keuze en maakt de MG 4 ijskoud de voordeligste!

Deel deze advertentie