Mercedes-Benz V-Klasse 250 CDI Lang DC Comfort | Automaat | Achteruitrijcamera | Airco
€ 47.940,- excl. BTW
Bouwjaar | 15-01-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 92.307 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.143 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Mercedes-Benz V-Klasse 250 CDI Lang DC Comfort | Automaat | Achteruitrijcamera | Airco
€ 47.940,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 15-01-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 92.307 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.143 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Mossel Renault Roosendaal |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Belder 34 |
Postcode | 4704 RK |
Plaats | Roosendaal |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)165 - 526252 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanmossel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2014 - 2024
Cabine: dubbel
Technische informatie
Koppel: 440 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 72 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 206 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Breedte: 193 cm
Wielbasis: 320 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.046 kg
Laadvermogen: 1.154 kg
GVW: 3.200 kg
Functioneel
Inhoud laadruimte: 4.300 l
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
CO2-uitstoot: 199 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Beschikbare afleverpakketten:
- Servicepakket Basis (inbegrepen):
- Geldige APK
- 14 dagen omruilgarantie
- Van Mossel Familiepas (incl. app)
- Tenaamstelling
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
- Servicepakket Plus 2.0 (€ 1.195 meerprijs):
- Onderhoudsbeurt
- Vloeistoffen bijvullen
- Mobiliteitsgarantie
- Nieuwe APK
- 14 dagen omruilgarantie
- Uitgebreide inspectie op 130 punten
- Reconditioneren in- en exterieur
- Landelijke dekking service
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Servicepakket Basis"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-Benz V-Klasse | Buitenbeentje
De modellen van Mercedes-Benz hebben logisch gekozen namen. De A-Klasse is de kleinste en meest voordelige Mercedes. De B-Klasse is een maatje groter en duurder. De S-Klasse is het absolute topmodel. Maar nu is er de "V-Klasse". Het uiterlijk en het prijskaartje verraden al dat de V-Klasse niet boven de S-Klasse staat. Maar wat is het dan wel?
De V-Klasse brengt de luxe en verfijning van Mercedes-Benz naar de bestelbus. Als MPV biedt de V-Klasse meer ruimte, plus de luxe en het comfort van een echte Mercedes-Benz.
Plus
- extreem ruim
- zeer comfortabel
- prima prestaties
Min
- niet zo zuinig als beloofd
- achterruiten niet te openen (afhankelijk van uitvoering)
- past nauwelijks op een parkeerplek
Conclusie
Wat is de Mercedes-Benz V-Klasse? In de basis is de nieuwe V-Klasse een busje, maar het onderstel bedient zich van dezelfde techniek als de personenauto's van Mercedes-Benz. De ruimte is die van een busje, maar de aankleding die van een limousine. De motoren zijn rechtstreeks afkomstig van de personenauto's, maar hebben merkbaar meer werk aan de hogere, zwaardere V-Klasse.
Volgens Mercedes-Benz is de nieuwe V-Klasse dankzij de verfijnde techniek en rijke uitrusting geen busje, maar de ruimste en meest luxueuze MPV op de markt. Volgens Autozine is het een unieke combinatie van beide.