Mercedes-Benz S-Klasse S 500 Lang 61906km Youngtimer
€ 29.950,-
Bouwjaar | 20-04-2006 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 61.906 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.461 cc |
Vermogen | 284 kW (387 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-04-2006 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 61.906 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.461 cc |
Vermogen | 284 kW (387 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Star Gallery |
Contactpersoon | Marcel Thomas |
Adres | De Trompet 24 |
Postcode | 1601 MK |
Plaats | Enkhuizen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15022507 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.stargallery.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2005 - apr. 2009
Modelcode: W221
Technische informatie
Koppel: 530 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 5,4 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 522 x 188 x 148 cm
Wielbasis: 317 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.885 kg
Laadvermogen: 680 kg
GVW: 2.565 kg
Max. trekgewicht: 2.100 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 281 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,8 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik in de stad: 17,5 l/100km (1 op 5,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 344 - € 376 per kwartaal
W221 liefhebbers opgelet, want we hebben weer een bijzonder mooi fiscaal vriendelijk exemplaar weten te bemachtigen.
We schrijven 15 september 2005 toen Dr. Ferdinand zijn droomauto bestelde bij Mercedes-Benz.
Het stond al vast; het moest een S-Klasse worden maar dan wel de lange versie met een V8 onder de motorkap.
De volgende extra's liet hij toevoegen aan de toen al vrij complete standaarduitrusting: achteruitrijcamera, adaptieve cruise control, autotelefoon, comfortstoelen met ventilatie, comand navigatie, nightvision, bi-xenonverlichting, brandblusser en donker glanzend wortelnotenhout.
Na al zijn wensen kenbaar te hebben gemaakt kwam het factuurbedrag uit op maar liefst €107352,20; een fortuin in die tijd.
Het leuke is dat zowel de originele order als de factuur nog keurig bij de auto zitten, evenals het onderhoudsboekje en diverse werkplaatsfacturen.
Een betere historie kunnen wij ons dan ook niet wensen.
De kilometerstand is met zijn 61906km uniek laag en doordat de auto altijd garage gestald is geweest is de staat werkelijk fantastisch.
De lak bezit nog net zo'n mooie glans als in 2006 en ook het van het mooiste leder en hout voorziene interieur ziet er na al die jaren nog uit alsof de tijd heeft stilgestaan
Onder de motorkap is alles brandschoon en ook de kofferbak lijkt nauwelijks gebruikt waar hij voor gemaakt is.
Met zijn 387pk sterke V8 en zijdezacht schakelende 7G-Tronic automaat ben je snel en uiterst comfortabel onderweg, waarbij het brandstofverbruik op de wat langere ritten nog opvallend gunstig is voor een auto uit dit segment.
Kortom; fiscaal aantrekkelijk rijden was nog nooit zo geweldig!
Genoemde prijs is inclusief 1 jaar POWS mobiliteitsservice.
Financiering mogelijk tegen een scherp tarief.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-Benz S-Klasse | Compromisloos
Mercedes-Benz introduceert de zevende generatie van de S-Klasse. Die is logischerwijs groter, stiller, sneller en comfortabeler dan de voorgaande generaties. Echter, superieure rijeigenschappen zijn met de komst van elektrische auto's zelfs in een middenklasser te realiseren. Bovendien wordt rekenkracht steeds voordeliger, zodat geavanceerde elektronica beschikbaar is in doorsnee auto's. Als de S-Klasse niet kan innoveren met rijeigenschappen of luxe, wat maakt dit topmodel van Mercedes-Benz dan superieur?
De 7e generatie van de Mercedes S-Klasse legt de nadruk op de uitrusting en de rijeigenschappen, nu elektrische auto's al ultiem comfort bieden. Veel vernieuwing en pure verwennerij voor de passagiers
Plus
- extreem comfortabel
- zeer ruim
- vernieuwend
Min
- hinderlijke reflectie luchtroosters in voorrruit
- goede benzinemotor, maar niet zo goed als een elektromotor
- geen virtuele buitenspiegels
Conclusie
Hoe weet de S-Klasse zich te onderscheiden nu doorsnee auto's met elektrische aandrijving al ultiem comfort bieden en geavanceerde elektronica steeds meer gemeengoed wordt? Met innovaties op het gebied van ergonomie, veiligheid, ondersteltechniek en natuurlijk de omvang.
Moderne techniek dient in gewone auto's de functionaliteit en veiligheid. Bij Mercedes-Benz is diezelfde techniek verfijnd en doorontwikkeld om veel meer dan dat te doen. De S-Klasse verwent de inzittenden met overdaad en perfectie. De elektronica gaat verder met 3d weergave. De veiligheid gaat verder met meer zelfrijdende functies. De onderstel-techniek zet stappen vooruit met een betere combinatie van comfort en communicatie met de bestuurder. Daarbij zorgt achterwielbesturing voor ongekende wendbaarheid.
Kortom: bij gewone auto's moet omwille van het budget een keuze worden gemaakt. Bij de S-Klasse is nooit een compromis gemaakt en is steevast gekozen voor perfectie.