Mercedes-Benz S-Klasse AMG S 65
€ 179.950,-
Bouwjaar | 01-01-2018 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 67.551 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.980 cc |
Vermogen | 463 kW (631 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-01-2018 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 67.551 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.980 cc |
Vermogen | 463 kW (631 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Fabrieksnieuw |
Contactpersoon | R. van Stippent |
Adres | Eindhovenseweg Zuid 57 |
Postcode | 5683 PW |
Plaats | Best |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 8884422 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.fabrieksnieuw.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Magnifieke Mercedes-Benz S65 AMG Lang met slechts 67.500 km. Dit betreft het facelift model met onder andere gewijzigde koplampen en achterlichten. Mercedes kent een lange historie van V12 modellen, de eerste V12 S-klasse was de in 1991 geïntroduceerde S600 W140. De eerste S65 AMG was de W220 uit 2003. De 65 AMG modellen zijn bedoeld als het non plus ultra van de S klasse modellen. In vergelijking met de 63 AMG is de 65 AMG standaard al veel luxueuzer uitgerust. Dit model heeft een totaal andere insteek als zijn kleinere broertje en was nieuw ruim ?100.000,- duurder. Zelfs een Maybach versie was goedkoper en daarmee is de S65 AMG het ultieme topmodel. Alles wat mogelijk is bij Mercedes-Benz is toegepast. De motor levert 630 pk en een begrensde (1000Nm!) koppel. Het maakt niet uit in welke situatie u wilt versnellen dit is een motorblok van het allerhoogste niveau. Naast de onberispelijke staat is dit exemplaar tevens uitgevoerd in een erg chique en zeldzame kleurstelling. Helaas is Mercedes gestopt met de 65 AMG modelreeks. Zodoende is dit de laatste generatie niet Maybach S-klasse die met een V12 motor leverbaar was. Collectors item!
Auto wordt afgeleverd met nieuwe olie, accu en APK.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-Benz S-Klasse | Compromisloos
Mercedes-Benz introduceert de zevende generatie van de S-Klasse. Die is logischerwijs groter, stiller, sneller en comfortabeler dan de voorgaande generaties. Echter, superieure rijeigenschappen zijn met de komst van elektrische auto's zelfs in een middenklasser te realiseren. Bovendien wordt rekenkracht steeds voordeliger, zodat geavanceerde elektronica beschikbaar is in doorsnee auto's. Als de S-Klasse niet kan innoveren met rijeigenschappen of luxe, wat maakt dit topmodel van Mercedes-Benz dan superieur?
De 7e generatie van de Mercedes S-Klasse legt de nadruk op de uitrusting en de rijeigenschappen, nu elektrische auto's al ultiem comfort bieden. Veel vernieuwing en pure verwennerij voor de passagiers
Plus
- extreem comfortabel
- zeer ruim
- vernieuwend
Min
- hinderlijke reflectie luchtroosters in voorrruit
- goede benzinemotor, maar niet zo goed als een elektromotor
- geen virtuele buitenspiegels
Conclusie
Hoe weet de S-Klasse zich te onderscheiden nu doorsnee auto's met elektrische aandrijving al ultiem comfort bieden en geavanceerde elektronica steeds meer gemeengoed wordt? Met innovaties op het gebied van ergonomie, veiligheid, ondersteltechniek en natuurlijk de omvang.
Moderne techniek dient in gewone auto's de functionaliteit en veiligheid. Bij Mercedes-Benz is diezelfde techniek verfijnd en doorontwikkeld om veel meer dan dat te doen. De S-Klasse verwent de inzittenden met overdaad en perfectie. De elektronica gaat verder met 3d weergave. De veiligheid gaat verder met meer zelfrijdende functies. De onderstel-techniek zet stappen vooruit met een betere combinatie van comfort en communicatie met de bestuurder. Daarbij zorgt achterwielbesturing voor ongekende wendbaarheid.
Kortom: bij gewone auto's moet omwille van het budget een keuze worden gemaakt. Bij de S-Klasse is nooit een compromis gemaakt en is steevast gekozen voor perfectie.