Mercedes-Benz S-Klasse 500 PLUG-IN HYBRID Lang Prestige Plus
€ 49.500,-
Bouwjaar | 08-01-2015 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 170.665 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 244 kW (332 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-01-2015 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 170.665 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 244 kW (332 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | SN Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industriestraat 3 |
Postcode | 7005 AN |
Plaats | Doetinchem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 84705540 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.snautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Vermogen: 245 kW (333 PK)
Vermogen elektromotor(en): 85 kW (116 PK)
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 33 km
Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat voor: 245/50 R18
Bandenmaat achter: 275/45 R18
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,2 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 525 x 190 x 150 cm
Wielbasis: 317 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.115 kg
Laadvermogen: 710 kg
GVW: 2.825 kg
Accu
Accu: 9 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 4 kW, compleet vol in 4 uur en 5 minuten
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 65 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,8 l/100km (1 op 35,7)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 26,363636363636 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 395 - € 432 per kwartaal
Werkelijk een hele mooie nette auto. Alle keuringen toegestaan.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-Benz S-Klasse | Compromisloos
Mercedes-Benz introduceert de zevende generatie van de S-Klasse. Die is logischerwijs groter, stiller, sneller en comfortabeler dan de voorgaande generaties. Echter, superieure rijeigenschappen zijn met de komst van elektrische auto's zelfs in een middenklasser te realiseren. Bovendien wordt rekenkracht steeds voordeliger, zodat geavanceerde elektronica beschikbaar is in doorsnee auto's. Als de S-Klasse niet kan innoveren met rijeigenschappen of luxe, wat maakt dit topmodel van Mercedes-Benz dan superieur?
De 7e generatie van de Mercedes S-Klasse legt de nadruk op de uitrusting en de rijeigenschappen, nu elektrische auto's al ultiem comfort bieden. Veel vernieuwing en pure verwennerij voor de passagiers
Plus
- extreem comfortabel
- zeer ruim
- vernieuwend
Min
- hinderlijke reflectie luchtroosters in voorrruit
- goede benzinemotor, maar niet zo goed als een elektromotor
- geen virtuele buitenspiegels
Conclusie
Hoe weet de S-Klasse zich te onderscheiden nu doorsnee auto's met elektrische aandrijving al ultiem comfort bieden en geavanceerde elektronica steeds meer gemeengoed wordt? Met innovaties op het gebied van ergonomie, veiligheid, ondersteltechniek en natuurlijk de omvang.
Moderne techniek dient in gewone auto's de functionaliteit en veiligheid. Bij Mercedes-Benz is diezelfde techniek verfijnd en doorontwikkeld om veel meer dan dat te doen. De S-Klasse verwent de inzittenden met overdaad en perfectie. De elektronica gaat verder met 3d weergave. De veiligheid gaat verder met meer zelfrijdende functies. De onderstel-techniek zet stappen vooruit met een betere combinatie van comfort en communicatie met de bestuurder. Daarbij zorgt achterwielbesturing voor ongekende wendbaarheid.
Kortom: bij gewone auto's moet omwille van het budget een keuze worden gemaakt. Bij de S-Klasse is nooit een compromis gemaakt en is steevast gekozen voor perfectie.