Mercedes-Benz S-Klasse 500 Lang Lorinser
n.o.t.k.
Bouwjaar | 21-09-2000 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 317.576 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.966 cc |
Vermogen | 225 kW (306 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-09-2000 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 317.576 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.966 cc |
Vermogen | 225 kW (306 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Lovari Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kastanjeweg 10 |
Postcode | 3421 TD |
Plaats | Oudewater |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 44884405 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.lovariautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 225/60 R16
Acceleratie (0-100): 6,5 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 516 x 186 x 144 cm
Wielbasis: 309 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.775 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 2.400 kg
Max. trekgewicht: 2.100 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 320 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,4 l/100km (1 op 7,5)
Brandstofverbruik in de stad: 19,4 l/100km (1 op 5,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 3 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal
Middelmaat kennen ze bij Mercedes niet. 'The best or nothing', zeggen ze daar. Heeft u ook zulke hoge standaarden? Dan is dit de auto voor u. Een achtcilinder motor en een automatische transmissie zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. Een mooie, constante en solide ligging op de weg: dat is het voordeel van luchtvering. Stijl en comfort krijg je erbij in de vorm van een fraai lederen interieur. Zit u goed? De stoelen zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. Ook de passagiers worden verwend, door de verwarmde achterbank. Xenonverlichting zorgt voor een krachtige en heldere lichtbundel. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 16 inch lichtmetalen velgen, adaptief dempingsysteem, warmtewerend glas, verstelbare lendensteunen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch verstelbare achterbank.
Muziek, radio, podcasts, routeinformatie: het audio-installatiesysteem is gekoppeld aan het navigatiesysteem en levert het allemaal in topkwaliteit, inclusief bluetooth. Nooit meer te warm of te koud. De automatische airconditioning zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. Bij slecht weer houdt u graag de handen aan het stuur. De regensensor regelt automatisch hoeveel hulp u van de ruitenwissers nodig heeft. De parkeersensoren waarschuwen wanneer u te krap inparkeert of dat ene paaltje niet hebt gezien. Een stabiele en comfortabele snelheid houdt u feilloos aan met de cruise control. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van houten stuurwiel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Mercedes-Benz S-klasse samen. Bij een noodstop gebeurt er heel veel tegelijk: gas los, rempedaal in, kijken, sturen. Dan is het een veilig gevoel dat de Brake Assist uw remactie tot het maximum oppept.
Om deze auto zelf te ervaren, hoeft u alleen maar contact met ons op te nemen. Mailt of belt u ons direct?
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn uitsluitend op afspraak geopend, graag van te voren bellen of mailen om teleurstelling te voorkomen.
Wij rekenen geen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-Benz S-Klasse | Compromisloos
Mercedes-Benz introduceert de zevende generatie van de S-Klasse. Die is logischerwijs groter, stiller, sneller en comfortabeler dan de voorgaande generaties. Echter, superieure rijeigenschappen zijn met de komst van elektrische auto's zelfs in een middenklasser te realiseren. Bovendien wordt rekenkracht steeds voordeliger, zodat geavanceerde elektronica beschikbaar is in doorsnee auto's. Als de S-Klasse niet kan innoveren met rijeigenschappen of luxe, wat maakt dit topmodel van Mercedes-Benz dan superieur?
De 7e generatie van de Mercedes S-Klasse legt de nadruk op de uitrusting en de rijeigenschappen, nu elektrische auto's al ultiem comfort bieden. Veel vernieuwing en pure verwennerij voor de passagiers
Plus
- extreem comfortabel
- zeer ruim
- vernieuwend
Min
- hinderlijke reflectie luchtroosters in voorrruit
- goede benzinemotor, maar niet zo goed als een elektromotor
- geen virtuele buitenspiegels
Conclusie
Hoe weet de S-Klasse zich te onderscheiden nu doorsnee auto's met elektrische aandrijving al ultiem comfort bieden en geavanceerde elektronica steeds meer gemeengoed wordt? Met innovaties op het gebied van ergonomie, veiligheid, ondersteltechniek en natuurlijk de omvang.
Moderne techniek dient in gewone auto's de functionaliteit en veiligheid. Bij Mercedes-Benz is diezelfde techniek verfijnd en doorontwikkeld om veel meer dan dat te doen. De S-Klasse verwent de inzittenden met overdaad en perfectie. De elektronica gaat verder met 3d weergave. De veiligheid gaat verder met meer zelfrijdende functies. De onderstel-techniek zet stappen vooruit met een betere combinatie van comfort en communicatie met de bestuurder. Daarbij zorgt achterwielbesturing voor ongekende wendbaarheid.
Kortom: bij gewone auto's moet omwille van het budget een keuze worden gemaakt. Bij de S-Klasse is nooit een compromis gemaakt en is steevast gekozen voor perfectie.