Mercedes-Benz S-Klasse 320 AUT, Leer
€ 2.850,-
Bouwjaar | 23-09-1999 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 353.048 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.199 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-09-1999 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 353.048 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.199 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoplein Lelystad B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nikkelstraat 40 |
Postcode | 8211 AJ |
Plaats | Lelystad |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 25240934 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autopleinlelystad.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Sedan
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 225/60 R16
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 504 x 186 x 144 cm
Wielbasis: 297 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.670 kg
Laadvermogen: 630 kg
GVW: 2.300 kg
Max. trekgewicht: 2.100 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 275 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,5 l/100km (1 op 8,7)
Brandstofverbruik in de stad: 17,1 l/100km (1 op 5,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
GEEN ROEST, GEEN STORINGEN. ZEER GOEDE STAAT
= Bedrijfsinformatie =
TEL NR: 0625240934
ALLE AUTO'S KUNNEN WE AFLEVEREN MET 1 JAAR APK IN OVERLEG... MITS ANDERS VERMELD!!!!.
INRUIL IS BIJ ONS MOGELIJK.
FINANCIERING IS MOGELIJK, CHECK ONZE SITE VOOR DE MOGELIJKHEDEN..
ONZE OPENINGSTIJDEN:
Maandag 09:00 tot 18:00
Dinsdag 09:00 tot 18:00
Woensdag 09:00 tot 18:00
Donderdag 09:00 tot 18:00
Vrijdag 09:00 tot 18:00
Zaterdag 10:00 tot 17:00
Zondag GESLOTEN
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-Benz S-Klasse | Compromisloos
Mercedes-Benz introduceert de zevende generatie van de S-Klasse. Die is logischerwijs groter, stiller, sneller en comfortabeler dan de voorgaande generaties. Echter, superieure rijeigenschappen zijn met de komst van elektrische auto's zelfs in een middenklasser te realiseren. Bovendien wordt rekenkracht steeds voordeliger, zodat geavanceerde elektronica beschikbaar is in doorsnee auto's. Als de S-Klasse niet kan innoveren met rijeigenschappen of luxe, wat maakt dit topmodel van Mercedes-Benz dan superieur?
De 7e generatie van de Mercedes S-Klasse legt de nadruk op de uitrusting en de rijeigenschappen, nu elektrische auto's al ultiem comfort bieden. Veel vernieuwing en pure verwennerij voor de passagiers
Plus
- extreem comfortabel
- zeer ruim
- vernieuwend
Min
- hinderlijke reflectie luchtroosters in voorrruit
- goede benzinemotor, maar niet zo goed als een elektromotor
- geen virtuele buitenspiegels
Conclusie
Hoe weet de S-Klasse zich te onderscheiden nu doorsnee auto's met elektrische aandrijving al ultiem comfort bieden en geavanceerde elektronica steeds meer gemeengoed wordt? Met innovaties op het gebied van ergonomie, veiligheid, ondersteltechniek en natuurlijk de omvang.
Moderne techniek dient in gewone auto's de functionaliteit en veiligheid. Bij Mercedes-Benz is diezelfde techniek verfijnd en doorontwikkeld om veel meer dan dat te doen. De S-Klasse verwent de inzittenden met overdaad en perfectie. De elektronica gaat verder met 3d weergave. De veiligheid gaat verder met meer zelfrijdende functies. De onderstel-techniek zet stappen vooruit met een betere combinatie van comfort en communicatie met de bestuurder. Daarbij zorgt achterwielbesturing voor ongekende wendbaarheid.
Kortom: bij gewone auto's moet omwille van het budget een keuze worden gemaakt. Bij de S-Klasse is nooit een compromis gemaakt en is steevast gekozen voor perfectie.