Mercedes-Benz GLC-Klasse 400e 4MATIC AMG Line | Pano | Burmester | Trekhaak | Nappa Leder | Airmatic | Treeplanken | VOL
€ 79.940,- incl. BTW
Bouwjaar | 25-08-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 32.823 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 280 kW (381 pk) |
Mercedes-Benz GLC-Klasse 400e 4MATIC AMG Line | Pano | Burmester | Trekhaak | Nappa Leder | Airmatic | Treeplanken | VOL
€ 79.940,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 25-08-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 32.823 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 280 kW (381 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | EAG Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jan van Riebeeckweg 11 |
Postcode | 5928 LG |
Plaats | Venlo |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)77 - 3960330 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.eag-automotive.nl/venlo/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep. 2022 - 2024
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 49 liter
Transmissie: 9 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 237 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.255 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg
Wielbasis: 289 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,6 l/100km (1 op 166,7)
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Internet meeneemprijs € 79.940,-
Rijklaarprijs op basis van inruil / 6 Maanden Garantie / Servicebeurt / APK / € 50,- Brandstof / € 80.935,-
Als je gaat voor kwaliteit zonder compromis, dan is deze Mercedes-Benz GLC-klasse een auto voor jou. Het elegante exterieurdesign krijgt een sportieve impuls met het AMG Line Exterieur pakket. De aandrijving van deze Mercedes-Benz wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. De lederen bekleding benadrukt de luxe uitstraling van deze auto. U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Houdt u van frisse lucht en van licht dan zit u helemaal goed met het elektrisch bediende panoramadak. Een handige voorziening op deze auto is de elektrische achterklep die u op afstand kunt openen. Bij de uitrusting van deze Mercedes-Benz horen onder meer 20 inch lichtmetalen velgen, LED-koplampen, AMG Line Exterieur, sportonderstel, zwarte hemelbekleding en aluminium dakrailing.
Het digitale dashboard in deze auto maakt personalisatie van uw cockpitinterface mogelijk. Het inventieve 360 graden camerasysteem op deze auto heeft de functie om u assistentie te bieden in nauwe ruimtes en straten, waar het achteruit rijden vaak een uitdaging is. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Net als een smartphone of een slimme speaker kunt u deze auto bedienen met stemcommando's. Hoe is het met de banden, de accu en andere onderdelen? Connected Services maakt het inzichtelijk, 24/7 via de app. Ook navigatiesysteem met harde schijf, achteropkomend verkeer waarschuwing, automatische airconditioning, sportstuur met schakelpaddels, draadloos opladen en DAB ontvangst zijn aan boord.
Als bestuurder van deze Mercedes-Benz bent u nooit alleen. U wordt onderweg bijgestaan door technologische hulpmiddelen die samen met u de weg in de gaten houden. Als het nodig is, grijpen ze zelfs in, door te remmen of bij te sturen. Hou de weg in het vizier! De head-up display zorgt dat u de dashboardinfo in beeld geprojecteerd krijgt. Onderweg fungeert de verkeersbord-detectie als het ware als uw bijrijder en attendeert u op de verkeersborden langs de weg. Ongemerkt buiten de rijstrook raken? Nee h
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-Benz GLC 300e | De fijnste
Er is nieuws te melden over de Mercedes-Benz GLC. De middelgrote SUV is aangepast voor modeljaar 2020. Het uiterlijk is opgefrist, het infotainment is vernieuwd en de GLC beschikt voortaan over de derde generatie van Mercedes-Benz' plug-in hybride aandrijving. Daarmee kunnen meer kilometers elektrisch worden afgelegd en wordt de GLC voordeliger in aanschaf en gebruik. Maak kennis met de "GLC 300e".
De Mercedes-Benz GLC 300e is een plug-in hybride die het beste van 2 werelden biedt: de rust van een elektromotor en het uithoudingsvermogen van een verbrandingsmotor. Fijne, harmonieuze auto.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- ruim en praktisch
- voordelig in gebruik
Min
- samenspel benzine- en elektromotor niet altijd perfect
Conclusie
De Mercedes-Benz GLC heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2020. Daarbij draait het nauwelijks om het uiterlijk of de uitrusting, maar vooral om de aandrijflijn. De GLC was al bij de introductie van het model in 2015 leverbaar als hybride. Nu is de GLC voorzien van de derde generatie van Mercedes-Benz' hybride-techniek. Het verschil is in de praktijk overduidelijk: er kan een grotere afstand geheel elektrisch worden afgelegd en vervolgens kan sneller worden geladen. Ook het samenspel van de benzine- en de elektromotor is verfijnd (maar nog niet perfect).
Daarnaast heeft de GLC talloze kleine aanpassingen ondergaan waardoor het gehele plaatje nog beter klopt. Van de zitpositie tot het weggedrag: alles deugt aan de GLC. Daardoor is de Mercedes-Benz GLC 300e niet alleen een verstandige keuze, maar ook een hele fijne auto om te rijden.