Mercedes-Benz GLC-Klasse 300de 4MATIC Premium Plus | BTW | PANO | BURMESTER | SFEER | CARPLAY | CAMERA | ELEK.TREKHAAK |
€ 50.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 03-09-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 56.221 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.950 cc |
Vermogen | 225 kW (306 pk) |
Mercedes-Benz GLC-Klasse 300de 4MATIC Premium Plus | BTW | PANO | BURMESTER | SFEER | CARPLAY | CAMERA | ELEK.TREKHAAK |
€ 50.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 03-09-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 56.221 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.950 cc |
Vermogen | 225 kW (306 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ros Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Galileistraat 28 |
Postcode | 3902 HR |
Plaats | Veenendaal |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21923244 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rosautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2020 - mei 2022
Modelcode: X253
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 225 kW (306 PK)
Vermogen elektromotor(en): 90 kW (122 PK)
Vermogen brandstofmotor: 143 kW (194 PK)
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 50 liter
Transmissie
Transmissie: 9 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 468 x 193 x 166 cm
Wielbasis: 287 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.015 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 2.650 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 13 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: 7.4 kW
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 51 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,8 l/100km (1 op 55,6)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 691 - € 726 per kwartaal
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Hij is nét niet meer nieuw, dus komt-ie nu pas goed op toeren. Met alle pluspunten van een nagelnieuwe bolide. Een beetje meer aandacht en een stoere uitstraling? Daar zorgt de AMG-styling voor. Met de zuinige dieselmotor haalt u veel kilometers uit een volle tank. 's Winters komen de verwarmbare voorstoelen heerlijk van pas. Rijden met pit? Geen punt! De sportstoelen geven steun en stevigheid! Houdt u van frisse lucht en van licht dan zit u helemaal goed met het elektrisch bediende panoramadak. Met een druk op de knop gaat de elektrische achterklep open. Ook 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, AMG-styling, sportonderstel, warmtewerend glas en aluminium dakrailing horen tot de voorzieningen op deze auto.
Het digitale dashboard geeft alle up-to-date info en functies voor een slimme en veilige rit. Met de hulp van vier camera's, biedt de 360 graden camera op deze auto een panoramisch zicht, wat bijzonder nuttig is bij het parkeren en manoeuvreren. Met Connected Services wordt iedere rit nóg veiliger. Een goede veiligheidsvoorziening is de spraakbediening en stuurbediening voor belangrijke functies. De auto is natuurlijk voorzien van een full map navigatiesysteem en het audio-installatiesysteem biedt glasheldere geluidskwaliteit dankzij DAB-ontvangst. Op een drukke weg heeft u soms ogen in uw achterhoofd nodig. De sensoren aan de achterzijde nemen die functie over en geven een achteropkomend verkeer waarschuwing als een achterligger te dicht op u zit. Extra opties op deze auto zijn: automatische airconditioning, sportstuur met schakelpaddels, regensensor, cruise control, keyless entry en automatisch dimmende buitenspiegels.
Met de nieuwste technologieën aan boord is deze Mercedes-Benz in staat om zelf te reageren op potentieel gevaarlijke situaties op de weg. In het instrumentarium laat de verkeersborddetectie de actuele v
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-Benz GLC 300e | De fijnste
Er is nieuws te melden over de Mercedes-Benz GLC. De middelgrote SUV is aangepast voor modeljaar 2020. Het uiterlijk is opgefrist, het infotainment is vernieuwd en de GLC beschikt voortaan over de derde generatie van Mercedes-Benz' plug-in hybride aandrijving. Daarmee kunnen meer kilometers elektrisch worden afgelegd en wordt de GLC voordeliger in aanschaf en gebruik. Maak kennis met de "GLC 300e".
De Mercedes-Benz GLC 300e is een plug-in hybride die het beste van 2 werelden biedt: de rust van een elektromotor en het uithoudingsvermogen van een verbrandingsmotor. Fijne, harmonieuze auto.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- ruim en praktisch
- voordelig in gebruik
Min
- samenspel benzine- en elektromotor niet altijd perfect
Conclusie
De Mercedes-Benz GLC heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2020. Daarbij draait het nauwelijks om het uiterlijk of de uitrusting, maar vooral om de aandrijflijn. De GLC was al bij de introductie van het model in 2015 leverbaar als hybride. Nu is de GLC voorzien van de derde generatie van Mercedes-Benz' hybride-techniek. Het verschil is in de praktijk overduidelijk: er kan een grotere afstand geheel elektrisch worden afgelegd en vervolgens kan sneller worden geladen. Ook het samenspel van de benzine- en de elektromotor is verfijnd (maar nog niet perfect).
Daarnaast heeft de GLC talloze kleine aanpassingen ondergaan waardoor het gehele plaatje nog beter klopt. Van de zitpositie tot het weggedrag: alles deugt aan de GLC. Daardoor is de Mercedes-Benz GLC 300e niet alleen een verstandige keuze, maar ook een hele fijne auto om te rijden.