Mercedes-Benz G-Klasse 63 WIDESCREEN/BURMESTER/SCHUIFDAK/MASSAGE
€ 148.899,-
Bouwjaar | 01-01-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 78.900 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.982 cc |
Vermogen | 429 kW (584 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-01-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 78.900 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.982 cc |
Vermogen | 429 kW (584 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto-Point |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sloterweg 1337 |
Postcode | 1066 CM |
Plaats | Amsterdam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 43559762 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-point.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 9 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 4,5 s
Topsnelheid: 220 km/u
Ledig gewicht: 2.460 kg
Wielbasis: 289 cm
Interieur
Interieurkleur: BLACK DESIGNO
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 16,4 l/100km (1 op 6,1)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 498 - € 545 per kwartaal
productie datum 2018 model 2019 Wie zijn hoofd boven het maaiveld uitsteekt kan net zoveel voor- als tegenstanders verwachten. De Mercedes-Benz G-Klasse kan erover meepraten. De statige icoon houdt echter al ruim een halve eeuw lang zijn rug recht, de Mercedes G onderging in 2018 nog een grondige facelift is daarmee net zo "alive and kicking" als bij zijn introductie in 1979.
Wij presenteren hierbij een recente versie, een G63 met slechts 78900 gereden kilometers in een tijdloze "Black-on-Black" kleurstelling. Maar het wordt nog mooier, want wij hebben 'm in de meest begerenswaardige uitvoering: de Mercedes G63 AMG First Edition. Inderdaad, zo'n naam zegt alles. Statement gemaakt.
Exterieur
Een Mercedes-Benz G-Klasse hoeft zich niet mooier voor te doen dan hij is. Een zwarte lak met chromen details volstaat om tussen de menigte op te vallen. Hoe dan? Weinig auto's zo puur en authentiek als deze Benz. Je houdt ervan of niet, maar over één ding zal iedereen het eens zijn: de G-Klasse heeft een uniek karakter. And we love it. Vele facelifts verder zijn de originele, hoekige contouren nog net zo sterk aanwezig als bij zijn officiële debuut dat hij eind jaren 70 beleefde. Bizar.
Hoe het mogelijk is dat zo'n model nog steeds gemaakt wordt? Simpel: de G-Klasse heeft een cultstatus bereikt. Een compleet nieuwere designs zou die status wegnemen. Iedereen zou verlangen naar het origineel. - ondanks alle veranderingen die zijn doorgevoerd. De gemodificeerde bumpers, aangepaste lichtunits en nieuwe wieldesigns ten spijt; op het karakter valt niets af te dingen. Let ook op de dubbele uitlaat die onder het opstapje bij de dorpels vandaan komt. Heerlijk toch?
Interieur
De grootste wijzigingen vindt u waarschijnlijk in het interieur. En dan nog: de smaakvol aangeklede cockpit bruist van de hoogwaardige materialen, maar verloochend zijn afkomstig niet. De lijnen zijn immer strak en de opzet robuust. Recht voor de bestuurder pronkt een AMG Performance carbon stuurwiel. Voor de rest is het zwart Nappa leder wat de klok slaat. Zowel de klassieke G-Klasse fan als de moderne Mercedes kenner zal zich meteen thuis voelen aan boord van de G63 AMG. En die combinatie is bijzonder te noemen.
Opties & extra's
Hét voordeel van evolueren is dat er een unieke mix ontstaat van - in dit geval een onverwoestbaar - karakter en comfort. De Mercedes-Benz G63 AMG puilt uit van de luxe. De indrukwekkende optielijst vermeldt onder andere een Burmester Sound System, 360 graden camera en elektrisch bedienbaar schu
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-Benz G-Klasse | Alles of niets
Mercedes-Benz heeft als motto "het beste of niets". Bij één model ligt dat echter anders. De G-Klasse is een auto van extremen. De G-Klasse is niet alleen een functionele terreinwagen, maar ook zo snel als een sportwagen. En de G-Klasse is niet alleen heel ruim, maar ook zo luxueus als een limousine. Is het motto voor de G-Klasse daarom "alles of niets"?
De Mercedes-AMG G63 is een auto van extremen. De G-Klasse is sterk in het terrein en razendsnel op de autobahn. De uitrusting is vergelijkbaar met die van een S-Klasse.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- snel en spectaculair
- zeer luxueus
Min
- ruimte achterin valt tegen voor een auto van deze omvang
- zeer hoog verbruik
- onhandig grote draaicirkel
Conclusie
De Mercedes-Benz G-Klasse is alles behalve bescheiden of zuinig. Dit model, dat ooit is ontstaan als legervoertuig, is dankzij de uitgesproken vorm en compromisloze techniek uitgegroeid tot een icoon. Ook deze derde generatie is ijzersterk in het terrein. Tegelijkertijd is vrijwel alle luxe en verfijning van de luxe sedans van Mercedes-Benz aan boord, alhoewel de ambiance compleet anders is. Indien wordt gekozen voor de AMG-variant is de G-Klasse ook nog eens razendsnel. Voor deze Mercedes-Benz geldt dus niet zozeer "het beste of niets", maar "alles of niets".