Mercedes-Benz EQE SUV 350+ Sport Edition Limited 96 kWh | Trekhaak | Nightpakket | Rijassistentiepakket Plus | Parkeerpakket met 360°-camera | Burmester® 3D-surround so
€ 90.664,- incl. BTW
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 216 kW (294 pk) |
Mercedes-Benz EQE SUV 350+ Sport Edition Limited 96 kWh | Trekhaak | Nightpakket | Rijassistentiepakket Plus | Parkeerpakket met 360°-camera | Burmester® 3D-surround so
€ 90.664,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 216 kW (294 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Louwman Mercedes-Benz Goes |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Albert Plesmanweg 2 |
Postcode | 4462 GC |
Plaats | Goes |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 212730 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.louwman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modelreeks: nov. 2023 - 2024
Technische informatie
Koppel: 565 Nm
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 210 km/u
Ledig gewicht: 2.390 kg
Wielbasis: 303 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Alcantara (651)
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Mercedes-Benz heeft de auto opnieuw uitgevonden. De volledig elektrische Mercedes-Benz EQE SUV is duurzaam, maar biedt tegelijk veel rijcomfort en geweldige prestaties. Op een volle acculading kan deze auto de gebruikelijke dagelijkse ritten allemaal maken. Het opladen gaat eenvoudig aan een openbare laadpaal of aan jouw eigen oplaadpunt thuis. Het AMG Line Exterieur pakket maakt direct duidelijk waar deze Mercedes-Benz voor staat: onversneden sportiviteit en rijdynamiek. Deze gloednieuwe wagen is onmiddellijk uit voorraad leverbaar. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Neem plaats op de comfortabele stoelen. Dankzij de elektrische bediening en het geheugen is het eenvoudig om hierin de beste zitpositie te vinden. Daglicht valt vrij binnen door het elektrisch bediende glazen panoramadak. Met een druk op de knop gaat de elektrische achterklep open. Koplampen voorzien van de allernieuwste lichttechniek, matrix LED-verlichting. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer AMG Line Exterieur, adaptief dempingsysteem, warmtewerend glas, instelbaar onderstel, elektrisch inklapbare buitenspiegels en neerklapbare achterbank.
De slimme lay-out van het digitale dashboard zorgt voor een uitstekend overzicht onderweg. Een handige optie is de achteruitrijcamera. Achteruitrijden, inparkeren en manoeuvreren gaat gemakkelijker dan ooit. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot jouw voorligger. In de file rijden vreet concentratie. Daarom komt de file assistent te hulp om veilig afstand te houden en automatisch te stoppen als je voorligger stilstaat. Vanaf elke plek contact maken met deze auto: dat kan met behulp van remote services, die je simpel activeert met je smartphone. De Mercedes-Benz is standaard voorzien van: navigatiesysteem met harde schijf, automatische airconditioning, sportstuur met schakelpaddels, draadloos opladen, DAB ontvangst en keyless entry.
Tijdens de rit wordt je als bestuurder ondersteund door verschillende systemen die de weg en jouw omgeving in de gaten houden. Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid onderweg levert de verkeersbord-detectie in deze Mercedes-Benz. Het Lane-keeping systeem zorgt voor een automatisch constante positie binnen de rijstrook. Afdwalen is uitgesloten. Hoe goed je ook oplet in het verkeer, de dode hoek blijft een risico. Gelukkig is deze Mercedes-Benz EQE SUV voorzien van actieve dodehoekdetectie. Ook helpen het forward collision war
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-AMG EQE 43 | Vis op het droge?
AMG is de huistuner van Mercedes-Benz. Deze specialist weet van een luxe reisauto een opwindende en sportieve auto te maken. De technici van AMG zijn meesters in het opvoeren van motoren, aanpassen van uitlaatsystemen en toevoegen van turbo's. Maar wat als die specialisten wordt gevraagd om een elektrische auto sportiever te maken? Is AMG dan als een vis op het droge of weet de specialist juist voor extra spanning te zorgen?
De Mercedes-AMG 43 is een elektrische auto die de bestuurder veel meer betrekt bij het rijden dan de standaard EQE. Ondanks kleine technische verschillen is het verschil in karakter daarom groot.
Plus
- relatief voordelig
- uitmuntend weggedrag
- zeer snel
Min
- weinig gevoel in rempedaal
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is AMG met een elektrische auto als een vis op het droge? Ja en nee. Het is duidelijk dat aan een elektrische auto veel minder kan worden verbeterd dan aan een auto met verbrandingsmotor. De EQE heeft in de basis al een uitstekende stroomlijn, is standaard al snel en levendig en heeft dankzij het lage zwaartepunt van nature al een stabiele wegligging.
AMG heeft zich daarom beperkt tot wat wel kon worden verbeterd. Dankzij extra vermogen weet de EQE nu ook bij zeer hoge snelheden te imponeren met tussensprints. Daarnaast heeft AMG vooral de communicatie verbeterd. In de standaard EQE merkt de bestuurder nauwelijks hoe de techniek het rijden makkelijk maakt. Bij de EQE AMG betrekt het mechaniek de bestuurder juist bij het rijden en dat zorgt voor extra sensatie.