Mercedes-Benz EQE SUV 350+ Sport Edition 96 kWh | prijs ¤ 106.151 | Burmester Sound | Panoramadak | Airmatic | Trekhaak | 22kW lader | Treeplanken | Digital Light | Nig
€ 98.850,- incl. BTW
Bouwjaar | 28-06-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 214 kW (291 pk) |
Mercedes-Benz EQE SUV 350+ Sport Edition 96 kWh | prijs ¤ 106.151 | Burmester Sound | Panoramadak | Airmatic | Trekhaak | 22kW lader | Treeplanken | Digital Light | Nig
€ 98.850,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-06-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 214 kW (291 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wensink Mercedes-Benz Zwolle Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lippestraat 2 |
Postcode | 8028 PS |
Plaats | Zwolle |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)38 - 4555005 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wensink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2022
Referentienummer: 52767
Typenummer: 29462110-NLD
Technische informatie
Koppel: 565 Nm
Aandrijving
Actieradius: 611 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 488 x 203 cm
Wielbasis: 303 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.390 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.995 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 96 kWh
Accu laden: 1.1 kW, compleet vol in 0 uur en 30 minuten
Accu snelladen: 170 kW
Interieur
Interieur: 651-Lederlook ARTICO/microvezel MI, Skai
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 18,3 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Nieuw voertuig
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 10
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 10% tot 80%: 632 min
Deze nieuwe Mercedes-Benz is direct uit voorraad leverbaar. Alle acties, inruilpremies en bijkomende kosten zijn reeds verwerkt in deze actieprijs! Informeer naar onze voorwaarden, wijzigingen voorbehouden.
Mercedes-rijders houden niet van compromissen, stellen hoge eisen aan techniek, comfort en prestaties. 'The best or nothing', is de kreet. En dat merk je aan deze EQE SUV. Met de combinatie van elektrische aandrijving en automatische transmissie manoeuvreert u soepel door het verkeer. Sportief, stoer en net even anders dan anders, mede dankzij de AMG-styling. Het is een nieuwe auto, hij is nu uit voorraad leverbaar. Zit u goed? De stoelen zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. Dat noemen ze nou een ruimtelijk effect: het elektrisch bediende glazen panoramadak. De elektrische achterklep opent met een druk op de knop, zodat u gemakkelijk toegang heeft tot de bagageruimte. Opvallend is de geavanceerde matrix LED-verlichting met daglichtkwaliteit. De koplampen dimmen automatisch het deel van de lichtstraal waar voor- of tegenliggers in rijden. De overige segmenten blijven aan en verlichten de weg maximaal. Ook 22 inch lichtmetalen velgen, AMG-styling, warmtewerend glas, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-achterlichten en verstelbare lendensteunen horen tot de voorzieningen op deze auto.
Dankzij het digitale dashboard leest u alle benodigde info gemakkelijk en overzichtelijk af. Het gebruik van de 360 graden camera op deze auto helpt u bij het navigeren door lastige rijbanen en het drukke stadsverkeer. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Na een lange werkdag in de file: daar zit niemand op te wachten. Gelukkig helpt de file assistent een handje. Het radarsysteem meet de ruimte tot de voorligger en bewaakt de juiste afstand. Stilstaan? Dan remt en stopt de auto vanzelf. Navigatie, onderh
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-AMG EQE 43 | Vis op het droge?
AMG is de huistuner van Mercedes-Benz. Deze specialist weet van een luxe reisauto een opwindende en sportieve auto te maken. De technici van AMG zijn meesters in het opvoeren van motoren, aanpassen van uitlaatsystemen en toevoegen van turbo's. Maar wat als die specialisten wordt gevraagd om een elektrische auto sportiever te maken? Is AMG dan als een vis op het droge of weet de specialist juist voor extra spanning te zorgen?
De Mercedes-AMG 43 is een elektrische auto die de bestuurder veel meer betrekt bij het rijden dan de standaard EQE. Ondanks kleine technische verschillen is het verschil in karakter daarom groot.
Plus
- relatief voordelig
- uitmuntend weggedrag
- zeer snel
Min
- weinig gevoel in rempedaal
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is AMG met een elektrische auto als een vis op het droge? Ja en nee. Het is duidelijk dat aan een elektrische auto veel minder kan worden verbeterd dan aan een auto met verbrandingsmotor. De EQE heeft in de basis al een uitstekende stroomlijn, is standaard al snel en levendig en heeft dankzij het lage zwaartepunt van nature al een stabiele wegligging.
AMG heeft zich daarom beperkt tot wat wel kon worden verbeterd. Dankzij extra vermogen weet de EQE nu ook bij zeer hoge snelheden te imponeren met tussensprints. Daarnaast heeft AMG vooral de communicatie verbeterd. In de standaard EQE merkt de bestuurder nauwelijks hoe de techniek het rijden makkelijk maakt. Bij de EQE AMG betrekt het mechaniek de bestuurder juist bij het rijden en dat zorgt voor extra sensatie.