Mercedes-Benz EQE SUV 350+ Business Edition Limited 96 kWh | Trekhaak | Parkeerpakket met achteruitcamera | Business Plus pakket | Assistentiepakket | USB-pakket plus |
€ 77.342,- incl. BTW
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 216 kW (294 pk) |
Mercedes-Benz EQE SUV 350+ Business Edition Limited 96 kWh | Trekhaak | Parkeerpakket met achteruitcamera | Business Plus pakket | Assistentiepakket | USB-pakket plus |
€ 77.342,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 216 kW (294 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Louwman Mercedes-Benz Goes |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Albert Plesmanweg 2 |
Postcode | 4462 GC |
Plaats | Goes |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 212730 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.louwman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modelreeks: nov. 2023 - 2024
Technische informatie
Koppel: 565 Nm
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 210 km/u
Ledig gewicht: 2.390 kg
Wielbasis: 303 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Alcantara (111)
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Een klassebak is wat oneerbiedig om te zeggen over deze Mercedes. Het merk noemt het zelf 'The best or nothing', en dat klinkt al een stuk beter. Maar wat je ook zegt, dit is absoluut een voortreffelijke auto in alle opzichten. Met zijn krachtige elektromotor biedt deze auto een uitzonderlijk rijgenot. Deze nieuwe auto is nu uit voorraad leverbaar. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Je past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Een praktische extra is de elektrisch bedienbare achterklep die opent en sluit met een druk op de knop. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 20 inch lichtmetalen velgen, high-performance LED-koplampen, warmtewerend glas, dynamisch onderstel, elektrisch inklapbare buitenspiegels en neerklapbare achterbank.
Stel de interface voor jouw cockpit naar wens in met het digitale dashboard van deze auto. Ook achter de auto geen verrassingen bij het inparkeren. Daarvoor zorgt de achteruitrijcamera. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot jouw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee je comfortabel onderweg bent. Connected Services zorgen ervoor dat de belangrijkste functies en data van de auto altijd en overal te checken zijn. Gewoon via de app op de smartphone. Het navigatiesysteem met harde schijf is je vertrouwde gids, waarheen de reis ook gaat. Extra opties op deze auto zijn: automatische airconditioning, sportstuur met schakelpaddels, draadloos opladen, DAB ontvangst, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel.
De Mercedes-Benz EQE SUV is jouw trouwe partner onderweg, want hij houdt continu voor jou de situatie op en om de weg in de gaten. Volautomatische veiligheidssystemen kunnen daarbij ingrijpen om je voor gevaarlijke situaties te behoeden. Een camera houdt de juiste koers binnen de rijstrook in de gaten en het Lane-keeping systeem corrigeert bij afwijkingen. Actieve dodehoekdetectie geeft een waarschuwingssignaal wanneer een ander voertuig in jouw dode hoek rijdt. Dit verkleint de kans op een aanrijding. Veel aanrijdingen bestaan uit kop-staartbotsingen. De forward collision warning reduceert dat risico aanzienlijk. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem.
We kunnen ons voorstellen dat je deze auto wilt bekijken. We laten de auto graag aan je zien, dan vertellen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-AMG EQE 43 | Vis op het droge?
AMG is de huistuner van Mercedes-Benz. Deze specialist weet van een luxe reisauto een opwindende en sportieve auto te maken. De technici van AMG zijn meesters in het opvoeren van motoren, aanpassen van uitlaatsystemen en toevoegen van turbo's. Maar wat als die specialisten wordt gevraagd om een elektrische auto sportiever te maken? Is AMG dan als een vis op het droge of weet de specialist juist voor extra spanning te zorgen?
De Mercedes-AMG 43 is een elektrische auto die de bestuurder veel meer betrekt bij het rijden dan de standaard EQE. Ondanks kleine technische verschillen is het verschil in karakter daarom groot.
Plus
- relatief voordelig
- uitmuntend weggedrag
- zeer snel
Min
- weinig gevoel in rempedaal
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is AMG met een elektrische auto als een vis op het droge? Ja en nee. Het is duidelijk dat aan een elektrische auto veel minder kan worden verbeterd dan aan een auto met verbrandingsmotor. De EQE heeft in de basis al een uitstekende stroomlijn, is standaard al snel en levendig en heeft dankzij het lage zwaartepunt van nature al een stabiele wegligging.
AMG heeft zich daarom beperkt tot wat wel kon worden verbeterd. Dankzij extra vermogen weet de EQE nu ook bij zeer hoge snelheden te imponeren met tussensprints. Daarnaast heeft AMG vooral de communicatie verbeterd. In de standaard EQE merkt de bestuurder nauwelijks hoe de techniek het rijden makkelijk maakt. Bij de EQE AMG betrekt het mechaniek de bestuurder juist bij het rijden en dat zorgt voor extra sensatie.