Mercedes-Benz EQE SUV 350 4Matic Business Edition 91 kWh | Panoramadak | Burmester Audio | 360°-camera | Elec verstelbare stoelen | Executivepakket
€ 91.350,- incl. BTW
Bouwjaar | 30-05-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 214 kW (291 pk) |
Mercedes-Benz EQE SUV 350 4Matic Business Edition 91 kWh | Panoramadak | Burmester Audio | 360°-camera | Elec verstelbare stoelen | Executivepakket
€ 91.350,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 30-05-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 214 kW (291 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wensink Mercedes-Benz Cars Nijmegen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hogelandsweg 98 100 |
Postcode | 6545 AB |
Plaats | Nijmegen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 3727374 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wensink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2022
Typenummer: 29461210-NLC
Technische informatie
Koppel: 765 Nm
Aandrijving
Actieradius: 557 km
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,6 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 488 x 203 cm
Wielbasis: 303 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.480 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 3.095 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 91 kWh
Accu laden: 1.1 kW, compleet vol in 0 uur en 30 minuten
Accu snelladen: 170 kW
Interieur
Bekleding: Skai
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 18,7 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Nieuw voertuig
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 10
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 10% tot 80%: 632 min
Wij zijn Wensink, aangenaam. In onze Wensink Winkels bent u altijd welkom. U kunt bij ons elke dag kiezen uit nieuwe auto's en meer dan 1.500 kwaliteits-occasions tot 8 jaar die stuk voor stuk professioneel zijn geselecteerd, gecheckt en klaargemaakt door onze vakmensen. Echt aangenaam rijden noemen we dat.
In onze winkel vindt u alles wat u nodig heeft om zorgeloos te rijden; verzekering, financiering, leasing, onderhoudsabonnementen, laadpaaloplossingen, en meer bij ons vindt u het. En het mooiste? U bepaalt zelf hoe en wanneer u uw auto wil kopen, volledig online en afgeleverd bij u thuis of via één van onze winkels dicht bij u in de buurt. U bepaalt.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-AMG EQE 43 | Vis op het droge?
AMG is de huistuner van Mercedes-Benz. Deze specialist weet van een luxe reisauto een opwindende en sportieve auto te maken. De technici van AMG zijn meesters in het opvoeren van motoren, aanpassen van uitlaatsystemen en toevoegen van turbo's. Maar wat als die specialisten wordt gevraagd om een elektrische auto sportiever te maken? Is AMG dan als een vis op het droge of weet de specialist juist voor extra spanning te zorgen?
De Mercedes-AMG 43 is een elektrische auto die de bestuurder veel meer betrekt bij het rijden dan de standaard EQE. Ondanks kleine technische verschillen is het verschil in karakter daarom groot.
Plus
- relatief voordelig
- uitmuntend weggedrag
- zeer snel
Min
- weinig gevoel in rempedaal
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is AMG met een elektrische auto als een vis op het droge? Ja en nee. Het is duidelijk dat aan een elektrische auto veel minder kan worden verbeterd dan aan een auto met verbrandingsmotor. De EQE heeft in de basis al een uitstekende stroomlijn, is standaard al snel en levendig en heeft dankzij het lage zwaartepunt van nature al een stabiele wegligging.
AMG heeft zich daarom beperkt tot wat wel kon worden verbeterd. Dankzij extra vermogen weet de EQE nu ook bij zeer hoge snelheden te imponeren met tussensprints. Daarnaast heeft AMG vooral de communicatie verbeterd. In de standaard EQE merkt de bestuurder nauwelijks hoe de techniek het rijden makkelijk maakt. Bij de EQE AMG betrekt het mechaniek de bestuurder juist bij het rijden en dat zorgt voor extra sensatie.