Mercedes-Benz EQE SUV 350 4Matic AMG Line 91 kWh | Rijassistentiepakket Plus | Head-up display | Augmented reality | Digital Light | 360° camera | Panoramaschuifdak | B
€ 99.550,- incl. BTW
Bouwjaar | 30-05-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 214 kW (291 pk) |
Mercedes-Benz EQE SUV 350 4Matic AMG Line 91 kWh | Rijassistentiepakket Plus | Head-up display | Augmented reality | Digital Light | 360° camera | Panoramaschuifdak | B
€ 99.550,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 30-05-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 214 kW (291 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wensink Mercedes-Benz Cars Leeuwarden |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Icarusweg 2 |
Postcode | 8938 AX |
Plaats | Leeuwarden |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)58 - 2132221 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wensink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2022
Typenummer: 29461210-NLD
Technische informatie
Koppel: 765 Nm
Aandrijving
Actieradius: 553 km
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,6 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 488 x 203 cm
Wielbasis: 303 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.480 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 3.095 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 91 kWh
Accu laden: 1.1 kW, compleet vol in 0 uur en 30 minuten
Accu snelladen: 170 kW
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 18,8 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Nieuw voertuig
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 10
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 10% tot 80%: 632 min
Druk het gaspedaal in en voel de fenomenale kracht van de elektromotor. In een elektrische auto rijdt u tegelijk dynamisch en ontspannen. De voordelen van de elektromotor spreken voor zich: stil, schoon en snel! AMG-styling vertegenwoordigt de overtreffende trap in smaakvolle sportiviteit. We hebben het hier over een nieuwe auto, hij is nu direct leverbaar. De uitermate solide wegligging is te danken aan de ingebouwde luchtvering. Topklasse: daar hoort leren bekleding absoluut bij. U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Laat de zon maar schijnen door het elektrisch bediende glazen panoramadak. De elektrische achterklep opent met een druk op de knop, zodat u gemakkelijk toegang heeft tot de bagageruimte. De verwarmde achterbank is een luxe extra, speciaal voor de passagiers. In deze auto profiteert u onder andere ook van: AMG-styling, LED matrix verlichting, warmtewerend glas, trailer assistent, elektrisch inklapbare buitenspiegels en LED-achterlichten.
Met het digitale dashboard heeft u essentiėle info in beeld. Altijd, overal. Met de 360 graden camera op deze auto wordt het rijden een heel stuk veiliger, dankzij het optimale zicht dat het biedt. Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. Filerijden zal nooit een pretje worden. Maar met de file assistent wordt het wél relaxter. Deze geavanceerde optie zorgt dat u automatisch de juiste afstand tot de voorligger houdt en remt bovendien als de rij tot stilstand komt. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van connected drive services, premium audiosysteem, navigatiesysteem met harde schijf, electronic climate control, draadloos opladen en DAB ontvangst.
Met de nieuwste technologieėn aan boord is deze Mercedes-Benz in staat om zelf te reageren op potentieel gevaarlijke situaties op de weg. Een veilige rit voor ogen:
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-AMG EQE 43 | Vis op het droge?
AMG is de huistuner van Mercedes-Benz. Deze specialist weet van een luxe reisauto een opwindende en sportieve auto te maken. De technici van AMG zijn meesters in het opvoeren van motoren, aanpassen van uitlaatsystemen en toevoegen van turbo's. Maar wat als die specialisten wordt gevraagd om een elektrische auto sportiever te maken? Is AMG dan als een vis op het droge of weet de specialist juist voor extra spanning te zorgen?
De Mercedes-AMG 43 is een elektrische auto die de bestuurder veel meer betrekt bij het rijden dan de standaard EQE. Ondanks kleine technische verschillen is het verschil in karakter daarom groot.
Plus
- relatief voordelig
- uitmuntend weggedrag
- zeer snel
Min
- weinig gevoel in rempedaal
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is AMG met een elektrische auto als een vis op het droge? Ja en nee. Het is duidelijk dat aan een elektrische auto veel minder kan worden verbeterd dan aan een auto met verbrandingsmotor. De EQE heeft in de basis al een uitstekende stroomlijn, is standaard al snel en levendig en heeft dankzij het lage zwaartepunt van nature al een stabiele wegligging.
AMG heeft zich daarom beperkt tot wat wel kon worden verbeterd. Dankzij extra vermogen weet de EQE nu ook bij zeer hoge snelheden te imponeren met tussensprints. Daarnaast heeft AMG vooral de communicatie verbeterd. In de standaard EQE merkt de bestuurder nauwelijks hoe de techniek het rijden makkelijk maakt. Bij de EQE AMG betrekt het mechaniek de bestuurder juist bij het rijden en dat zorgt voor extra sensatie.