Mercedes-Benz EQE SUV 350 4MATIC AMG Line 91 kWh | Premium Plus pakket | Parkeerpakket met remote parkeerfuncties | MBUX Hyperscreen | Burmester® 3D-surround sound syst
€ 107.186,- incl. BTW
Bouwjaar | 01-12-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 244 kW (332 pk) |
Mercedes-Benz EQE SUV 350 4MATIC AMG Line 91 kWh | Premium Plus pakket | Parkeerpakket met remote parkeerfuncties | MBUX Hyperscreen | Burmester® 3D-surround sound syst
€ 107.186,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-12-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 244 kW (332 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wensink Mercedes-Benz Zwolle Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lippestraat 2 |
Postcode | 8028 PS |
Plaats | Zwolle |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)38 - 4555005 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wensink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2022
Referentienummer: 52363
Technische informatie
Koppel: 765 Nm
Aandrijving
Actieradius: 553 km
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,6 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.480 kg
Wielbasis: 303 cm
Accu
Accu: 91 kWh
Accu laden: 1.1 kW, compleet vol in 0 uur en 30 minuten
Accu snelladen: 170 kW
Interieur
Interieurkleur: Leder zwart/spacegrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 18,8 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Nieuw voertuig
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 10
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 10% tot 80%: 632 min
Deze nieuwe Mercedes-Benz is direct uit voorraad leverbaar. Alle acties, inruilpremies en bijkomende kosten zijn reeds verwerkt in deze actieprijs! Informeer naar onze voorwaarden, wijzigingen voorbehouden.
Mercedes-rijders houden niet van compromissen, stellen hoge eisen aan techniek, comfort en prestaties. 'The best or nothing', is de kreet. En dat merk je aan deze EQE SUV 350 4MATIC AMG Line. Op een volle acculading kan deze auto de gebruikelijke dagelijkse ritten allemaal maken. Het opladen gaat eenvoudig aan een openbare laadpaal of aan uw eigen oplaadpunt thuis. De elegante lijnvoering wordt versterkt door subtiele AMG-styling details. Deze nieuwe auto is nu uit voorraad leverbaar. Niks mis met gewone stalen vering natuurlijk, maar de luchtvering in deze auto geeft toch wel een paar onderscheidende extra's als het gaat om veiligheid, gemak en wegligging. Als we het over extra cachet hebben, moeten we zeker het lederen interieur noemen. Neem plaats op de comfortabele stoelen. Dankzij de elektrische bediening en het geheugen is het eenvoudig om hierin de beste zitpositie te vinden. Wat een licht geeft dat glazen elektrisch bedienbare panoramadak. De bagageruimte is toegankelijk via een comfortverhogende elektrische achterklep. De koplampen met matrix LED-verlichting geven daglichtkwaliteit zonder tegenliggers te hinderen. In deze auto profiteert u onder andere ook van: AMG-styling, warmtewerend glas, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen en metallic lak.
De indeling van het digitale dashboard is zo ingericht dat u met één blik precies weet wat u weten wilt. De 360 graden camera op deze auto biedt u een volledig, panoramisch zicht op de omgeving. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Filerijden? Doodvermoeiend. Daarom helpt de file assistent zo nodig een handje. Door automatisch afstand te houden, en te stoppen als uw voorligger stilstaat. Via uw smartphone en Connected Services checkt u eenvoudig de belangrijke functi
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-AMG EQE 43 | Vis op het droge?
AMG is de huistuner van Mercedes-Benz. Deze specialist weet van een luxe reisauto een opwindende en sportieve auto te maken. De technici van AMG zijn meesters in het opvoeren van motoren, aanpassen van uitlaatsystemen en toevoegen van turbo's. Maar wat als die specialisten wordt gevraagd om een elektrische auto sportiever te maken? Is AMG dan als een vis op het droge of weet de specialist juist voor extra spanning te zorgen?
De Mercedes-AMG 43 is een elektrische auto die de bestuurder veel meer betrekt bij het rijden dan de standaard EQE. Ondanks kleine technische verschillen is het verschil in karakter daarom groot.
Plus
- relatief voordelig
- uitmuntend weggedrag
- zeer snel
Min
- weinig gevoel in rempedaal
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is AMG met een elektrische auto als een vis op het droge? Ja en nee. Het is duidelijk dat aan een elektrische auto veel minder kan worden verbeterd dan aan een auto met verbrandingsmotor. De EQE heeft in de basis al een uitstekende stroomlijn, is standaard al snel en levendig en heeft dankzij het lage zwaartepunt van nature al een stabiele wegligging.
AMG heeft zich daarom beperkt tot wat wel kon worden verbeterd. Dankzij extra vermogen weet de EQE nu ook bij zeer hoge snelheden te imponeren met tussensprints. Daarnaast heeft AMG vooral de communicatie verbeterd. In de standaard EQE merkt de bestuurder nauwelijks hoe de techniek het rijden makkelijk maakt. Bij de EQE AMG betrekt het mechaniek de bestuurder juist bij het rijden en dat zorgt voor extra sensatie.