Mercedes-Benz EQE 350+ AMG Line 91 kWh | Premium Pack | Nightpakket | Luchtvering | Rijassistentiepakket plus | Parkeerpakket met 360° camera's | USB-pakket plus | Burm
€ 64.450,- incl. BTW
Bouwjaar | 31-07-2023 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 25.582 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 214 kW (291 pk) |
Mercedes-Benz EQE 350+ AMG Line 91 kWh | Premium Pack | Nightpakket | Luchtvering | Rijassistentiepakket plus | Parkeerpakket met 360° camera's | USB-pakket plus | Burm
€ 64.450,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 31-07-2023 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 25.582 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 214 kW (291 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Louwman Mercedes-Benz Den Bosch |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zandzuigerstraat 13 |
Postcode | 5222 AH |
Plaats | 's-Hertogenbosch |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 6404400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.louwman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2022
Technische informatie
Koppel: 565 Nm
Aandrijving
Actieradius: 611 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,4 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Wielbasis: 312 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.285 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 2.880 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 91 kWh, Conditie: 99%, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 22 kW, 141 km actieradius per uur, compleet vol in 4 uur en 33 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 170 kW, 675 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 28 minuten
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara (651)
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,9 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie: 24 maanden
Garantielabels: Mercedes-Benz Certified (48 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- MB Certified (zonder meerprijs): o 24 maanden Certified garantie o EV-modellen tijdelijk met 48 maanden Certified garantie o 24/7Pechhulp Europa dekking o Garantiedekking heel NL o 14 dagen omruilgarantie tot maximaal 2.000 KM o Tenaamstelling/vrijwaring o Complete reiniging in- & exterieur o Certified 100 punten kwaliteitscheck o Gecontroleerde KM-stand o Vloeistoffencheck & bijvullen o 6 mnd of 7.500 km onderhoudsvrij o Nieuwe APK
Dit afleverpakket bevat: Mercedes-Benz Certified (24 maanden); BOVAG garantie (24 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK
- Louwman MB Premium (€ 995): o 36 maanden Certified garantie o 24/7Pechhulp Europa dekking o Garantiedekking heel NL o 14 dagen omruilgarantie tot maximaal 2.000 KM o Tenaamstelling/vrijwaring o Complete reiniging in- & exterieur o Certified 100 punten kwaliteitscheck o Gecontroleerde KM-stand o Vloeistoffencheck & bijvullen o Volledig onderhoud conform schema o Nieuwe APK o Gratis vervangend vervoer* *Bij reparaties die langer dan 24 uur duren. Gratis vervangend vervoer kent een maximale duur van 72 uur. **Dit pakket kent een meerprijs voor auto's met 6, 8 of 12 cilinder motoren, vraag naar de voorwaarden.
Dit afleverpakket bevat: Mercedes-Benz Certified (36 maanden); BOVAG garantie (36 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Ingeschatte actieradius: 482 km
Ingeschat verbruik: 22.86 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 453 km
Actieradius praktijk winter: 391 km
Verbruik praktijk zomer: 22.49 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 26.96 kWh/100km
Vroeg of laat wil je geen auto, maar een Mercedes. 'The best or nothing?. Het rijden met deze auto is werkelijk grenzeloos, want de actieradius is groot genoeg voor allerlei veelvoorkomende ritten en de tijd om de accu's op te lade
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-AMG EQE 43 | Vis op het droge?
AMG is de huistuner van Mercedes-Benz. Deze specialist weet van een luxe reisauto een opwindende en sportieve auto te maken. De technici van AMG zijn meesters in het opvoeren van motoren, aanpassen van uitlaatsystemen en toevoegen van turbo's. Maar wat als die specialisten wordt gevraagd om een elektrische auto sportiever te maken? Is AMG dan als een vis op het droge of weet de specialist juist voor extra spanning te zorgen?
De Mercedes-AMG 43 is een elektrische auto die de bestuurder veel meer betrekt bij het rijden dan de standaard EQE. Ondanks kleine technische verschillen is het verschil in karakter daarom groot.
Plus
- relatief voordelig
- uitmuntend weggedrag
- zeer snel
Min
- weinig gevoel in rempedaal
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is AMG met een elektrische auto als een vis op het droge? Ja en nee. Het is duidelijk dat aan een elektrische auto veel minder kan worden verbeterd dan aan een auto met verbrandingsmotor. De EQE heeft in de basis al een uitstekende stroomlijn, is standaard al snel en levendig en heeft dankzij het lage zwaartepunt van nature al een stabiele wegligging.
AMG heeft zich daarom beperkt tot wat wel kon worden verbeterd. Dankzij extra vermogen weet de EQE nu ook bij zeer hoge snelheden te imponeren met tussensprints. Daarnaast heeft AMG vooral de communicatie verbeterd. In de standaard EQE merkt de bestuurder nauwelijks hoe de techniek het rijden makkelijk maakt. Bij de EQE AMG betrekt het mechaniek de bestuurder juist bij het rijden en dat zorgt voor extra sensatie.