Mercedes-Benz E-Klasse AMG 63 S 4MATIC Premium Plus PANO/360/CAMERA/NON-OPF/VEEL ONDERHOUD GEHAD

€ 69.895,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-01-2018
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 157.984 km
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.982 cc
Vermogen 449 kW (612 pk)

Mercedes-Benz E-Klasse AMG 63 S 4MATIC Premium Plus PANO/360/CAMERA/NON-OPF/VEEL ONDERHOUD GEHAD


€ 69.895,-

Algemeen

Bouwjaar 29-01-2018
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 157.984 km
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.982 cc
Vermogen 449 kW (612 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam car4all
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Deventerstraat 572
Postcode 7325 XZ
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 82244932 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 9 versnellingen, Automaat
Bandenmaat voor: 265/35 R20
Bandenmaat achter: 295/30 R20
Acceleratie (0-100): 3,4 s
Topsnelheid: 300 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 492 x 185 x 147 cm
Wielbasis: 294 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.855 kg
Laadvermogen: 700 kg
GVW: 2.555 kg
Max. trekgewicht: 1.900 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 207 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik in de stad: 11,7 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,6 l/100km (1 op 13,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 344 - € 376 per kwartaal

Hierbij aangeboden bij car4all,

Deze Mercedes-Benz E-klasse komt uit 2018, werd geleverd van 02-05-2017 tot 30-06-2018 en kostte toen € 173.848,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2019 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 450 kW (612 PK) en een cilinderinhoud van 3982 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 300 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 3,4 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 9,1 liter per 100 km en hij weegt 1855 kg. De APK is geldig tot 12-02-2026 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 358,83 per kwartaal.

Is de Mercedes-AMG E 63 S krachtiger geworden?
Nee, aan dat alles is niets veranderd, en ook niet aan de motor. Je hebt dus nog steeds de keus uit een 571 pk sterke 'gewone' E 63 en een E 63 S met 612 pk, die je die Drift-modus en ander leuks biedt voor een kleine 8.000 euro extra. Z'n voorkant oogt nu ronder en mondt uit in wielkasten die aan weerszijden 27 millimeter zijn gegroeid om de grotere spoorbreedte en bredere banden te omhullen. Dat is overigens meteen de belangrijkste technische wijziging.

Het harde randje is eraf
De besturing heeft nog dezelfde subtiele veerkracht als je instuurt, dezelfde lichte tegendruk, maar de wielen trekken nu een helderder lijn. Er is minder rolneiging, maar toch ook meer souplesse in de vering, wat een knappe prestatie is. De Mercedes-AMG E 63S voelt solide en accuraat aan in de bochten en geeft je zelfs bij brave kruissnelheden voldoening. Over het algemeen werd het harde randje van de pre-faceliftauto eraf geslepen. Het onderstel is nog steeds behoorlijk stevig, maar het waren waarschijnlijk vooral de vibraties en commotie die andere inzittenden onrustig maakten, en die zijn grotendeels verleden tijd. Je krijgt het idee dat er wat volwassenheid in is geslopen.

De V8 voelt ook wat scherper aan. Het vermogen en koppel zijn hetzelfde, maar de karakteristiek en respons zijn verbeterd. Het blijft een fantastische motor met een geweldige baritonstem, een overdaad aan kracht en een ga

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mercedes-Benz E-Klasse | De gegoede klasse

Mercedes-Benz maakt een duidelijk onderscheid tussen elektrische en niet elektrische auto's. Daarom biedt het in het segment van de grote reisauto's zowel de de EQE als de E-Klasse aan. De EQE vertegenwoordigt alles wat Mercedes-Benz aan innovatie te bieden heeft. Wat blijft er dan nog over voor de nieuwe E-Klasse?

Autotest | Mercedes-Benz E-Klasse De gegoede klasse

De Mercedes-Benz E-Klasse houdt vast aan een lange traditie, maar geeft daar voor de generatie W214 wel de meest moderne invulling aan. Fijne PHEV, heel veel luxe en veiligheid.

Plus

  • uiterst comfortabel
  • uitmuntend infotainment-systeem
  • moderne interpretatie van klassiek concept

Min

  • hoog verbruik elektromotor
  • AMG voorstoelen gaan ten koste van ruimte achterin
  • houterig gevoel in rempedaal

Conclusie

Wat is de waarde van de traditionele E-Klasse nu Mercedes-Benz in hetzelfde segment een uiterst innovatieve EQE biedt? Precies die traditie! Niet iedereen voelt zich prettig bij een computer op wielen met een uitstraling van een auto uit de toekomst. Daarom houdt de E-Klasse vast aan het vertrouwde concept van grootsheid, mechanische aandrijving en traditionele vormgeving. Aan dat concept geeft het echter wel de meest moderne invulling. Bovendien onderscheidt Mercedes-Benz zich van andere merken door nog meer nadruk te leggen op comfort.

Uiteindelijk is het verschil tussen een grote elektrische sedan en de E-Klasse als het verschil tussen een bungalow en een villa, padel en tennis, havermelk en koemelk, internet-ondernemer en vastgoed-ondernemer. Kortom: het verschil tussen de nieuwe klasse en de gegoede klasse.

Deel deze advertentie