Mercedes-Benz E-Klasse 350 d Business Bom Vol
€ 39.950,-
Bouwjaar | 10-08-2018 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 208.798 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.987 cc |
Vermogen | 190 kW (259 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-08-2018 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 208.798 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.987 cc |
Vermogen | 190 kW (259 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DBS Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ketelweg 53A |
Postcode | 3356 LD |
Plaats | Papendrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41369394 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dbscars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 9 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 245/45 R18
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 492 x 185 x 147 cm
Wielbasis: 294 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.700 kg
Laadvermogen: 740 kg
GVW: 2.440 kg
Max. trekgewicht: 2.100 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 153 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 567 - € 594 per kwartaal
Deze Mercedes-Benz E-klasse komt uit 2018, werd geleverd van 02-05-2017 tot 30-06-2018 en kostte toen € 110.846,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2018 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 190 kW (258 PK) en een cilinderinhoud van 2987 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 250 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 5,9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,8 liter per 100 km en hij weegt 1700 kg. De APK is geldig tot 27-12-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 579,58 per kwartaal.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-Benz E-Klasse | De gegoede klasse
Mercedes-Benz maakt een duidelijk onderscheid tussen elektrische en niet elektrische auto's. Daarom biedt het in het segment van de grote reisauto's zowel de de EQE als de E-Klasse aan. De EQE vertegenwoordigt alles wat Mercedes-Benz aan innovatie te bieden heeft. Wat blijft er dan nog over voor de nieuwe E-Klasse?
De Mercedes-Benz E-Klasse houdt vast aan een lange traditie, maar geeft daar voor de generatie W214 wel de meest moderne invulling aan. Fijne PHEV, heel veel luxe en veiligheid.
Plus
- uiterst comfortabel
- uitmuntend infotainment-systeem
- moderne interpretatie van klassiek concept
Min
- hoog verbruik elektromotor
- AMG voorstoelen gaan ten koste van ruimte achterin
- houterig gevoel in rempedaal
Conclusie
Wat is de waarde van de traditionele E-Klasse nu Mercedes-Benz in hetzelfde segment een uiterst innovatieve EQE biedt? Precies die traditie! Niet iedereen voelt zich prettig bij een computer op wielen met een uitstraling van een auto uit de toekomst. Daarom houdt de E-Klasse vast aan het vertrouwde concept van grootsheid, mechanische aandrijving en traditionele vormgeving. Aan dat concept geeft het echter wel de meest moderne invulling. Bovendien onderscheidt Mercedes-Benz zich van andere merken door nog meer nadruk te leggen op comfort.
Uiteindelijk is het verschil tussen een grote elektrische sedan en de E-Klasse als het verschil tussen een bungalow en een villa, padel en tennis, havermelk en koemelk, internet-ondernemer en vastgoed-ondernemer. Kortom: het verschil tussen de nieuwe klasse en de gegoede klasse.