Mercedes-Benz E-Klasse 200 CGI
€ 3.950,-
Bouwjaar | 10-09-2009 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 339.000 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.796 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-09-2009 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 339.000 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.796 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mettler B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rooiseweg 12 |
Postcode | 5481 SJ |
Plaats | Schijndel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 16607007 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mettler.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 8,1 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 487 x 185 x 147 cm
Wielbasis: 287 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.515 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 2.150 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 179 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,3 l/100km (1 op 9,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Staat
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Brandschade interieur
motor loopt goed, technisch goed in orde
Engine and gearbox ok!
= Bedrijfsinformatie =
LET OP: Op schade en/of export voertuigen is geen enkele vorm van garantie, coulance, teruggave, omruiling, terugbetaling of reclamatie mogelijk!
Hoewel wij ons uiterste best doen om u van de juiste informatie te voorzien, kan het gebeuren dat specificaties of schade anders zijn dan vermeld. U kunt geen rechten ontlenen aan de verstrekte informatie. Daarom bent u altijd van harte welkom om uw aankoop vooraf zelf te controleren. Type- en schrijffouten voorbehouden. Het reserveren van voertuigen is niet mogelijk zonder aanbetaling.
Kijk voor meer foto's en informatie op onze website.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-Benz E-Klasse | De gegoede klasse
Mercedes-Benz maakt een duidelijk onderscheid tussen elektrische en niet elektrische auto's. Daarom biedt het in het segment van de grote reisauto's zowel de de EQE als de E-Klasse aan. De EQE vertegenwoordigt alles wat Mercedes-Benz aan innovatie te bieden heeft. Wat blijft er dan nog over voor de nieuwe E-Klasse?
De Mercedes-Benz E-Klasse houdt vast aan een lange traditie, maar geeft daar voor de generatie W214 wel de meest moderne invulling aan. Fijne PHEV, heel veel luxe en veiligheid.
Plus
- uiterst comfortabel
- uitmuntend infotainment-systeem
- moderne interpretatie van klassiek concept
Min
- hoog verbruik elektromotor
- AMG voorstoelen gaan ten koste van ruimte achterin
- houterig gevoel in rempedaal
Conclusie
Wat is de waarde van de traditionele E-Klasse nu Mercedes-Benz in hetzelfde segment een uiterst innovatieve EQE biedt? Precies die traditie! Niet iedereen voelt zich prettig bij een computer op wielen met een uitstraling van een auto uit de toekomst. Daarom houdt de E-Klasse vast aan het vertrouwde concept van grootsheid, mechanische aandrijving en traditionele vormgeving. Aan dat concept geeft het echter wel de meest moderne invulling. Bovendien onderscheidt Mercedes-Benz zich van andere merken door nog meer nadruk te leggen op comfort.
Uiteindelijk is het verschil tussen een grote elektrische sedan en de E-Klasse als het verschil tussen een bungalow en een villa, padel en tennis, havermelk en koemelk, internet-ondernemer en vastgoed-ondernemer. Kortom: het verschil tussen de nieuwe klasse en de gegoede klasse.