Mercedes-Benz C-Klasse Combi W203 C55 AMG T-model 84.000 km geen Japan import

€ 33.000,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 23-08-2005
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 84.618 km
Deuren 5
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 5.439 cc
Vermogen 269 kW (366 pk)

Mercedes-Benz C-Klasse Combi W203 C55 AMG T-model 84.000 km geen Japan import


€ 33.000,-

Algemeen

Bouwjaar 23-08-2005
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 84.618 km
Deuren 5
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 5.439 cc
Vermogen 269 kW (366 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Klaas de Poel
Contactpersoon K. de Poel
Adres Groningerstraat 91B
Postcode 9231 CK
Plaats Surhuisterveen
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)512 - 745245 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.klaasdepoel.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 8

Transmissie
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat voor: 225/40 R18
Bandenmaat achter: 245/35 R18

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,3 l/100km (1 op 8,1)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Tegenwoordig wordt er bij veel fabrikanten aan downsizen gedaan. Dat wil zeggen kleinere motoren, minder cilinders en grotere turbo's of compressors. Meer vermogen met minder motor is de trend. Gelukkig stamt deze nog uit de tijd dat er met meer cilinderinhoud karakter werd gegeven aan de beleving en rijeigenschappen. Snel vertaald een ongeblazen 5,5 liter V8 motor met 510 Nm aangedreven door niet een ingewikkelde 7G tronic maar een "ouderwetse" 5-traps automaat
Station wagon betekent geschikt voor multifunctioneel gebruik. Ofwel met de familie op stap of met je maten een tripje Heimat (Autobahn porsches klieren)


Deze origineel Duitse AMG is op dit moment nog met Duitse papieren. Heeft Japan nooit gezien ! Behoort al jaren tot de collectie in Surhuisterveen. Maakt echter nu plaats voor andere lang parkeerders... Als ik alles ga bewaren is de spanning eraf voor de trouwe website bezoekers. Kan me voorstellen dat het leuk is om te zien dat er af en toe wijzigingen zijn in de "privé collectie"...


Bij aflevering vier nieuwe banden merk in overleg,
grote onderhoudsbeurt met nieuwe APK,
Voorzien van Nederlands kenteken met luxe kentekenplaten


( Zo meenemen met Duitse papieren ook mogelijk )
Export met original Deutsche Fahrzeugbrief und Fahrzeugschein möglich. KEIN IMPORT JAPAN ! Deutsches Fahrzeug !



Sonderausstattung


202 - Bordmappe Duits
213 - Parameter stuurbekrachtiging
242 - Elektrisch verstelbare stoelen
260 - Weglaten aanduiding C55
265 - Weglaten aanduiding AMG
275 - Memory pakket stoel
287 - Inklapbare achterbank
293 - Sidebags achterin
345 - Regensensor
414 - Elektrisch transparant schuif- kanteldak
423 - Automaat 5-traps
477 - Bandenspanningscontrole
527 - Comand DVD navigatie
543 - Make up spiegel verlicht
573 - ISO Fix kinderstoelbevestiging achter
580 - Geregelde Airconditioning
600 - Koplampsproeiers
614 - Bi-Xenon rechtsverkeer
670 - Motorrestwarmte kachel
691 - Warmte Werend Glas blauw getint
739 - Interieurdelen in Aluminium
772 - AMG styling spoilers bumpers sideskirts
786 - Dubbelspaaks 18" velgen AMG
806 - Modeljaar 2006
819 - CD wisselaar
840 - Donker getinte ramen (privacy glass)
873 - Stoelverwarming
926 - EURO 4
954 - Avantgarde pakket
985 - COC document
M55 - 5,5 Liter AMG motor
O99 - AMG teller
U18 - Automatische kinderzitherkenning AKSE
M113 - V8 LM benzinemotor



meer foto's op de website;
WWW.KLAASDEPOEL.COM
evenals meer Mercedes Youngtimers & Oldtimers


(ps Hier vindt u GÉÉN Re-Import uit Japan of Amerika

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mercedes-Benz C-Klasse | Gewoon klasse

Mercedes-Benz vernieuwt in rap tempo. Naast de klassieke sedans biedt het een lijn van hatchbacks en SUV's aan om een bredere doelgroep aan te spreken. Om het comfort te verhogen en de uitstoot te verlagen ontwikkelt Mercedes-Benz ook een lijn van elektrische auto's. Tegelijkertijd vergeet het de conventionele modellen niet! Maak kennis met de 5e generatie van de C-Klasse.

Autotest | Mercedes-Benz C-Klasse Gewoon klasse

Met de 5e generatie van de C-Klasse geeft Mercedes-Benz een moderne interpretatie aan de traditionele sedan. Mild-hybrid maakt de C180 zuinig. MBUX 2.0 is krachtig en toch eenvoudig te bedienen.

Plus

  • comfortabel en zuinig als C180
  • vertrouwd en toch modern
  • uitstekend weggedrag

Min

  • alleen compleet met opties
  • MBUX 2.0 nog niet vrij van kinderziekten

Conclusie

De vijfde generatie van de C-Klasse is de nieuwste interpretatie van een traditionele sedan van Mercedes-Benz. Het verfijnde lijnenspel geeft ook deze kleinste sedan van Mercedes-Benz een dynamische en tegelijkertijd voorname uitstraling. Ook het interieur is dankzij de layout en materiaalkeuze vertrouwd, maar tegelijkertijd modern en hoogwaardig. De techniek biedt geen nieuwe functionaliteit, maar is wel verfijnder, effectiever en/of eenvoudiger te bedienen dan voorheen. De uitrusting is sterk afhankelijk van de gekozen opties, maar dat geldt voor alle premium merken.

De testauto is voorzien van de lichtste motor op de prijslijst en dat is zowel een voor- als een nadeel. De prestaties zijn voldoende, maar de C180 geeft niet het superieure, overdadige of bevoorrechte gevoel dat kenmerkend is voor de klassieke sedans van Mercedes-Benz. Daar staat tegenover dat dit spaarzame karakter voor een ongebruikelijk lage CO2-uitstoot zorgt en dat resulteert in een gunstige aanschafprijs en lage gebruikskosten.

Uiteindelijk is de belangrijkste verdienste van de nieuwe C-Klasse dat het model heel gewoon is gebleven, maar wel de voordelen biedt van de modernste techniek. Gewoon klasse dus!

Deel deze advertentie