Bouwjaar | 01-08-2014 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 68.500 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.799 cc |
Vermogen | 477 kW (650 pk) |
€ 154.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-08-2014 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 68.500 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.799 cc |
Vermogen | 477 kW (650 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Louwman Exclusive Cars B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Proostwetering 53 |
Postcode | 3543 AC |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 2212151 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.louwmanexclusive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2014 - dec. 2017
Technische informatie
Koppel: 678 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 72 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 3,0 s
Topsnelheid: 329 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 451 x 191 x 120 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.449 kg
Laadvermogen: 298 kg
GVW: 1.747 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 275 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,7 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik in de stad: 17,5 l/100km (1 op 5,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 8
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Deze schitterende McLaren 650s Spider hebben wij nieuw mogen leveren en altijd tijdig onderhouden. De Exterior Elite Paint - Pearl White exterieur is stijlvol gecombineerd met een zwart Leder/Alcantara interieur met oranje contast stiksel. Deze specifieke McLaren 650s Spider ken een lange geschiedenis bij ons, het was onze allereerste nieuw McLaren die wij na het verwerven van het dealerschap in 2013 verkochten en leverde.
Deze auto is altijd bij ons onderhouden en vertroeteld gedurende het bezit van de vorige eigenaren.
Daarnaast is dit een zeer complete uitvoering voorzien van bijzonder luxe opties, zoals het Meidian Surround sound systeem, noselift en softclose portieren.
De kilometerstand van 68.500km geeft de auto wat meer levenservaring maar mede door de Xpell steenslag bescherming en folie die erop heeft gezeten zorgen ervoor dat de auto in keurige optische staat is.
In 2014 kwam de eerste 650S Coupe op de markt om een jaar later te worden opgevolgd door de Spider versie. Het bijzondere van McLaren is dat zowel de Spider als de Coupe gelijkwaardige rijeigenschappen hebben. Dit omdat er gebruik is gemaakt van dezelfde Carbon Fibre Mono Cell. Het lage gewicht en het enorme vermogen maken deze Spider tot 1 van de snelste ter wereld.
Meridian Surround Sound System
Exterior Elite Paint - Pearl White
Carbon Fibre Exterior Upgrade Pack
Retractable Hardtop - Body Colour
Door Mirror - Body Colour
Standard Exhaust
Stealth Pack
Front Splitter - Carbon Fibre
Rear Bumper - Carbon Fibre
Engine Bay Panels - Standard
Engine Covers - Carbon Fibre
Side Intake - Body Colour
Side Skirt - Carbon Fibre
Wheel Arch - Standard
Airbrake - Standard
Diffuser - Dark Palladium
Badge Set - Stealth
Model Designation
Standard Doors
Oil And Header Tank Caps - Alloy
Carbon Black Alcantara
Alcantara and Leather Interior
Carbon Black Leather
Sill Panel - Carbon Fibre and Brand Logo
Electric and Heated Memory Seats
Seat Back - Carbon Black
Steering Column - Electric
Ext'd Upper Trim - Carbon Blk Alcantara
Carbon Fibre Interior Upgrade
Standard Interior Trim
S/Wheel Finish
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
McLaren 650S | Laagvliegen
De meeste vliegtuigen zijn bedoeld om vakantiegangers snel en comfortabel over enorme afstanden te vervoeren. Privé-vliegtuigjes worden veelal gebruikt als speelgoed om te genieten van de vrijheid. De meeste auto's zijn bedoeld als dagelijks vervoer van A naar B. Sportwagens zijn speelgoed om te genieten van pure snelheid. McLaren wil met de "650S" laten zien dat het ook anders kan.
De McLaren 650S belooft supercar-prestaties te combineren met de bruikbaarheid van een gewone auto. Grotendeels is dat gelukt. Lange afstanden geen probleem. Kalm te rijden, maar ook schandalig snel.
Plus
- extreem snel
- dagelijks bruikbaar
- uitmuntende rijeigenschappen
Min
- besturing vraagt gewenning
- hinderlijke reflectie geel stiksel in voorruit
- onhandig dunne hendels aan stuurkolom
Conclusie
Weet de McLaren 650S het spektakel van een supercar te combineren met de bruikbaarheid van een alledaagse personenauto? Natuurlijk blijft een doorsnee gezinsauto praktischer en comfortabeler. Maar de McLaren 650S is minstens zo spectaculair als andere supersportwagens, terwijl de dagelijkse bruikbaarheid beduidend beter is. De 650S komt over een verkeersdrempel, heeft enige bagageruimte en biedt de nodige luxe zoals een klimaatcontrolesysteem en topklasse infotainment. Het motorgeluid is prominent aanwezig en het onderstel is stug, maar beide zijn niet zo vermoeiend dat het afleggen van lange afstanden onmogelijk wordt.
De lichtgewicht bouw en ideale gewichtsverdeling zorgen ervoor dat het weggedrag uitmuntend is. De relatief kleine motor met dubbele turbo combineert de spanning van een atmosferische met het explosieve karakter van een turbomotor. Dit geeft de 650S een heel eigen karakter. Deze McLaren is minder koelbloedig dan een Duitser of Japanner, maar niet zo dramatisch als een Italiaan. Alleen de vleugeldeuren zijn puur voor de show, maar dat hoort bij een laagvlieger.