Bouwjaar | 29-03-2017 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 105.135 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-03-2017 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 105.135 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Oudshoorn en Ruygt Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tochtweg 5 |
Postcode | 2642 AP |
Plaats | Pijnacker |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)15 - 3696623 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.oudshoornenruygt.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,5 s
Topsnelheid: 215 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 392 x 174 cm
Wielbasis: 231 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.030 kg
Laadvermogen: 275 kg
GVW: 1.305 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 154 g/km
Fijnstofuitstoot: 1,2 mg/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Garantie
Garantie: 6 maanden
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Garantie 6 maanden
Dit afleverpakket bevat: Garantie 6 maanden (6 maanden garantie); Nieuwe APK
2.0 RF TARGA uitvoering, 1e eigenaar, volledig Mazda dealeronderhouden. HERSTACTIE VAN 22.450,- RIJKLAAR VOOR 21.950,-
PRIJS IS VAST MAAR ALL-IN! Dus geen extra verplichte afleverkosten of dure afleverpakketten. Aflevering inclusief: nieuwe APK, volledig nakijken en onderhoudsbeurt, aircoservice, poetsbeurt, tenaamstelling en 6 maanden garantie. Optioneel: 1 jaar Bovag Garantie 450,- (mogelijk op auto's tot 8 jaar).
Uw dorpsgarage sinds 1981 voor Pijnacker-Nootdorp e.o. Klanttevredenheid: ANWB Garagereview 9,8 / Klantenvertellen 9,3 / Fixico 9,4 / Google 4,8 uit 5. Openingstijden verkoop: Ma t/m vr 9u tot 17:30 za tot 14u.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen
Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.
De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.
Plus
- heel veel rijplezier
- even verstandig als een alledaagse Mazda
- nette prijs
Min
- niet geschikt voor lange bestuurders
- weinig bergruimte in interieur
- matige geluidsisolatie kap
Conclusie
De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.
Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.
Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!