Mazda MX-5 RF 2.0 SkyActiv-G 160 GT-M TARGA

€ 22.949,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-03-2017
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 105.135 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Mazda MX-5 RF 2.0 SkyActiv-G 160 GT-M TARGA


€ 22.949,-

Algemeen

Bouwjaar 29-03-2017
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 105.135 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Oudshoorn en Ruygt Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Tochtweg 5
Postcode 2642 AP
Plaats Pijnacker
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)15 - 3696623 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.oudshoornenruygt.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,5 s
Topsnelheid: 215 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 392 x 174 cm
Wielbasis: 231 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.030 kg
Laadvermogen: 275 kg
GVW: 1.305 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 154 g/km
Fijnstofuitstoot: 1,2 mg/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

Garantie
Garantie: 6 maanden

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Garantie 6 maanden
Dit afleverpakket bevat: Garantie 6 maanden (6 maanden garantie); Nieuwe APK

2.0 RF TARGA uitvoering, 1e eigenaar, volledig Mazda dealeronderhouden.

PRIJS IS VAST MAAR ALL-IN! Dus geen extra verplichte afleverkosten of dure afleverpakketten. Aflevering inclusief: nieuwe APK, volledig nakijken en onderhoudsbeurt, aircoservice, poetsbeurt, tenaamstelling en 6 maanden garantie. Optioneel: 1 jaar Bovag Garantie 450,- (mogelijk op auto's tot 8 jaar). 

Uw dorpsgarage sinds 1981 voor Pijnacker-Nootdorp e.o. Klanttevredenheid: ANWB Garagereview 9,8 / Klantenvertellen 9,3 / Fixico 9,4 / Google 4,8 uit 5. Openingstijden verkoop: Ma t/m vr 9u tot 17:30 za tot 14u.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen

Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.

Autotest | Mazda MX-5 Niet dromen, maar doen

De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.

Plus

  • heel veel rijplezier
  • even verstandig als een alledaagse Mazda
  • nette prijs

Min

  • niet geschikt voor lange bestuurders
  • weinig bergruimte in interieur
  • matige geluidsisolatie kap

Conclusie

De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.

Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.

Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!

Deel deze advertentie