Bouwjaar | 01-01-1993 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 210.452 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.600 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-01-1993 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 210.452 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.600 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | E&R Classics |
Contactpersoon | Ernest Praag |
Adres | Kleiweg 1 |
Postcode | 5145 NA |
Plaats | Waalwijk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 751393 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.erclassics.com/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Mazda MX5 NA | Nieuw lakwerk | Hard top | 1993
Highlights:
- Nieuw lakwerk
- Hard top en soft top aanwezig
- Originele boekjes aanwezig
- 1600cc 4-cilinder motor
- Handgeschakelde 5-versnellingsbak
Mazda MX5 NA met nieuw lakwerk en hard top
Wij bieden te koop aan deze prachtige Mazda MX5 NA uit 1993. Het gaat hier om een originele Europese auto die nieuw geleverd is in België in 1993. De Mazda is afkomstig van een bekende klant die de auto heeft ingeruild op een andere klassieker. De auto is altijd goed onderhouden en de originele boekjes zijn tevens bewaard gebleven. De Mazda MX5 wordt aangedreven door de 1600cc 4-cilinder motor die gekoppeld is aan een handgeschakelde 5-versnellingsbak.
De Mazda MX5 NA die we hier aanbieden is echt een plaatje om te zien. Hij is uitgevoerd in een prachtig rood lakwerk dat recent is vernieuwd. Het interieur verkeert in een nette, originele staat en is uitgerust met stoffen bekleding. Deze MX5 beschikt over een lichtbruine soft top en de originele hard top. De lichtmetalen velgen maken het totaalplaatje compleet.
Bent u op zoek naar een Mazda MX5 NA uit 1993? Laat dan uw gegevens achter via het contactformulier op deze pagina of bel direct met +31 416 751 393.
Kijk voor meer dan 80 foto's, video en beschikbaarheid op onze website www.erclassics.nl
Altijd 400 oldtimers in onze showroom. Inkoop, inruil en bemiddeling mogelijk.
Levering in België met oldtimer inschrijving mogelijk. U betaalt geen import-taksen.
Kilometerstand is afgelezen van de teller. De exacte kilometerstand is bij oldtimers in het algemeen meestal niet te garanderen tenzij wij dat expliciet vermelden in de tekst.
Wij kunnen helpen met financiering. Vraag ons verkoopteam.
E&R Classics, Kleiweg 1, 5145 NA WAALWIJK
Telefoon: (31) (0) 416 751393. Graag telefonisch contact voor iedere bezichtiging van een auto.
WhatsApp: +31641269957.
Open maandag t/m zaterdag 09.00-17.00 uur. Iedere eerste zondag van de maand open van 10.00-14.00 uur.
Prijswijzigingen en fouten voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen
Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.
De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.
Plus
- heel veel rijplezier
- even verstandig als een alledaagse Mazda
- nette prijs
Min
- niet geschikt voor lange bestuurders
- weinig bergruimte in interieur
- matige geluidsisolatie kap
Conclusie
De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.
Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.
Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!