Bouwjaar | 23-05-2017 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 96.610 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-05-2017 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 96.610 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Baan Automotive Hengelo |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Goudstraat 50 |
Postcode | 7554 ND |
Plaats | Hengelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)74 - 2559000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.baanautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2018
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 214 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 392 x 174 x 123 cm
Wielbasis: 231 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 975 kg
Laadvermogen: 285 kg
GVW: 1.260 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (zonder meerprijs): De auto is middels een occasioncheck gecontroleerd. Auto is voorzien van 12 maand wettelijke garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
- Onderhoudspakket (€ 395): Het onderhoudspakket bestaat uit: - De volgende onderhoudsbeurt: deze service verschilt per auto, kilometerstand en jaartal en wordt uitgevoerd volgens fabrieksvoorschriften - Distributieriem vervangen, indien nodig, binnen 10.000 km of 6 maanden - Remblokken en remschijven vervangen, indien niet volgens fabrieksnorm
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
- Full-Service Afleverpakket (€ 895): * 12 maand BOVAG garantie * Professionele poetsbeurt (in/exterieur) * Onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschriften * Profieldiepte banden minimaal 3mm * Volle tank brandstof * ADAS kalibratie * Distributieriem vervangen (indien nodig binnen 1 jaar of 15.000km) * 1 jaar mobiliteitsservice * Afvullen van het aircosysteem * BOVAG omruilgarantie / 2 weken (max. 750km)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
Zodra de zon zich laat zien, kunt u heerlijk genieten achter het stuur van deze cabriolet. Met een auto als deze Mazda MX-5 komt u absoluut goed voor de dag. Deze auto uit 2017 heeft 96610 kilometer gereden. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Het interieur van deze auto is bekleed met leer voor een ongeëvenaard luxueuze uitstraling. Kijk, en die stoelverwarming, dat is nou echt comfort. Helemaal als het buiten winters aanvoelt. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem.
Spraakbediening verhoogt de veiligheid en het gebruiksgemak. De auto luistert naar uw instructies en volgt ze op. De kortste weg, de zuinigste weg, de snelste weg... elke weg is te vinden met het navigatiesysteem. De automatische airconditioning zorgt onder alle omstandigheden voor e
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen
Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.
De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.
Plus
- heel veel rijplezier
- even verstandig als een alledaagse Mazda
- nette prijs
Min
- niet geschikt voor lange bestuurders
- weinig bergruimte in interieur
- matige geluidsisolatie kap
Conclusie
De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.
Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.
Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!