Bouwjaar | 28-03-2000 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 208.612 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.839 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-03-2000 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 208.612 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.839 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mastebroek's Autobedrijven B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Edisonstraat 32 |
Postcode | 7903 AN |
Plaats | Hoogeveen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)528 - 264055 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mastebroek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr. 1998 - dec. 2000
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 398 x 168 x 123 cm
Wielbasis: 227 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.000 kg
Laadvermogen: 265 kg
GVW: 1.265 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 205 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik in de stad: 11,2 l/100km (1 op 8,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7 l/100km (1 op 14,3)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 400 afleverkosten.
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG 40-puntencheck: https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij Mastebroek's autobedrijven, met vestigingen in de Krim, Hardenberg en Hoogeveen. Wij zijn specialist in het merk Suzuki (Hoogeveen) en daarnaast specialist in Mitsubishi en Hyundai. daarnaast hebben wij een groot aanbod occasions van alle merken. wij willen u aanraden ons te bellen alvorens u ons bezoekt om zeker te zijn op welke vestiging de auto van uw keuze staat. Voor meer informatie kunt u Bellen met Han, Hoogeveen 0528-264055 of Jan, Hardenberg 0523-267000 of Gerald, de Krim 0524-571777. Helemaal actueel zijn? Download nu onze app. Mastebroek Autobedrijven
Vraag naar de gunstige PRIVATE LEASE prijs van deze auto!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen
Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.
De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.
Plus
- heel veel rijplezier
- even verstandig als een alledaagse Mazda
- nette prijs
Min
- niet geschikt voor lange bestuurders
- weinig bergruimte in interieur
- matige geluidsisolatie kap
Conclusie
De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.
Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.
Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!