Mazda MX-5 1.6i

€ 4.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 06-05-1999
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 141.674 km
Deuren 2
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Algemeen

Bouwjaar 06-05-1999
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 141.674 km
Deuren 2
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam E&S Automotive
Contactpersoon Eric Roos
Adres Hogenbos 14 Torenvalk 3
Postcode 5864 CL
Plaats Meerlo
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 42884007 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.esautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Cabriolet

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 195/50 R15
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 191 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 398 x 168 x 123 cm
Wielbasis: 227 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 990 kg
Laadvermogen: 265 kg
GVW: 1.255 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 196 g/km
Emissieklasse: Euro 2

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 10,6 l/100km (1 op 9,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

Over enkele weken komt deze Mazda MX-5 bij ons binnen.
De vorige eigenaar heeft de auto in bezit gehad vanaf 2008.
In de gehele tijd dat de vorige eigenaar de auto heeft gereden is deze in onderhoud geweest bij de Mazda dealer.

Als de auto binnen is, dan worden er uiteraard meer foto's geplaatst.

= Bedrijfsinformatie =

.







********** Wij werken alleen op afspraak ***********


Neem dus voordat u wilt komen kijken eerst contact met ons op om teleurstelling te voorkomen.

Telefoon/WhatsApp: +31642884007


.


Wij hebben alle moeite genomen om de informatie over de auto's zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Er kunnen geen rechten ontleend worden over de informatie in onze advertentie.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen

Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.

Autotest | Mazda MX-5 Niet dromen, maar doen

De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.

Plus

  • heel veel rijplezier
  • even verstandig als een alledaagse Mazda
  • nette prijs

Min

  • niet geschikt voor lange bestuurders
  • weinig bergruimte in interieur
  • matige geluidsisolatie kap

Conclusie

De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.

Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.

Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!

Deel deze advertentie