Mazda MX-5 1.6i Youngtimer

€ 4.990,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 04-03-1999
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 155.420 km
Deuren 2
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.597 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Mazda MX-5 1.6i Youngtimer


€ 4.990,-

Algemeen

Bouwjaar 04-03-1999
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 155.420 km
Deuren 2
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.597 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autohuis Isselt
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Fluorweg 41
Postcode 3812 RW
Plaats Amersfoort
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)33 - 4624495 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autohuisisselt.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Cabriolet
Modelreeks: apr. 1998 - dec. 2000

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 191 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 398 x 168 x 123 cm
Wielbasis: 227 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 990 kg
Laadvermogen: 265 kg
GVW: 1.255 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
Emissieklasse: Euro 2

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 10,6 l/100km (1 op 9,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

..EEN NETTE EN GOED RIJDENDE MX-5...VAN DE TWEEDE EIGENAAR..DE LAASTE EIGENAAR HEEFT DE AUTO 20 JAAR GEHAD..IN EEN NETTE STAAT ZONDER ROEST...DISTRIBUTIERIEM BIJ 136.000KM VERVANGEN..LEUKE YOUNGTIMER..RIJKLAAR..

= Bedrijfsinformatie =

Al onze auto's worden gecontroleerd bij de Stichting Nationale Autopas en staan garant voor de juiste kilometerstand.
Op al onze auto's geven wij standaard 3 maanden garantie op alle
draaiende delen van motor en de versnellingsbak.
Wij leveren uitsluitend auto's van dealerkwaliteit. Al onze auto's
zijn voorzien van een onderhoud historie...Inruil is mogelijk..een langere Garantieplan is bespreekbaar..Voor meer info 033 4624495.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen

Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.

Autotest | Mazda MX-5 Niet dromen, maar doen

De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.

Plus

  • heel veel rijplezier
  • even verstandig als een alledaagse Mazda
  • nette prijs

Min

  • niet geschikt voor lange bestuurders
  • weinig bergruimte in interieur
  • matige geluidsisolatie kap

Conclusie

De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.

Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.

Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!

Deel deze advertentie