Bouwjaar | 19-04-1996 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 224.543 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-04-1996 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 224.543 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Cabrio Trading Rheden |
Contactpersoon | Steven Scholten |
Adres | Dorpsstraat 1 |
Postcode | 6991 HD |
Plaats | Rheden |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51541927 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.cabriotrading.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 1990 - 1998
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Wielbasis: 227 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 965 kg
Laadvermogen: 265 kg
GVW: 1.230 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 2
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Overige informatie
Storingsmelding: Nee
Cabrio Trading Rheden biedt aan.
Originele Nederlandse MX5 NA. Art Vin Red. Nummer 32 van de 39 stuks ooit gemaakt
Roestvrij!
Grotendeels gerenoveerd.
Nieuwe beige stoffen kap, nieuw interieur. Motor volledig gereviseerd Alle slijtdelen enz enz. Topstaat
Al onze Mazda's MX5 worden in onze eigen werkplaats nagekeken en volledig geserviced. U ontvangt bij aflevering een digitaal service- en onderhoudsrapport Bij Mazda's vanaf bouwjaar 2006. Tevens bij aflevering is elke MX5 voorzien van minimaal 6 maanden APK of indien nodig een nieuwe APK. Wij berekenen daarnaast geen afleverkosten! Ondanks dat wij de uiterste zorg besteden aan onze advertenties kan het voorkomen dat er typefouten, beschrijvingsfouten en/of model wijzigingen hebben plaatsgevonden. U kunt dus ook geen aanspraak maken op voornoemde fouten, wijzigingen of enige rechten ontlenen aan deze advertentie! Voor verdere informatie of voor een bezichtiging kunt u bellen met Cabrio Trading Rheden en vraag naar Steven Scholten 06-51541927 Financiering via Royaallease en inruil mogelijk!
Kijk eens op de vernieuwde website van www.cabriotrading.nl
Zoektermen:mx5, mx-5, mx, 5, mazda, cabrio, cabriolet, soft top, softtop, hardtop, hard top, NA, NB, NC, ND, NBFL, NB/FL, NCFL, NC/FL, NDRF, ND/RF, Mazda onderhoud
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen
Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.
De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.
Plus
- heel veel rijplezier
- even verstandig als een alledaagse Mazda
- nette prijs
Min
- niet geschikt voor lange bestuurders
- weinig bergruimte in interieur
- matige geluidsisolatie kap
Conclusie
De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.
Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.
Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!