Bouwjaar | 27-03-2001 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 182.809 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-03-2001 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 182.809 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Lencos |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Legmeerdijk 276A |
Postcode | 1187 NL |
Plaats | Amstelveen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21919355 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijflencos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 195/50 R15
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 191 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 398 x 168 x 123 cm
Wielbasis: 227 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.010 kg
Laadvermogen: 245 kg
GVW: 1.255 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 196 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 10,8 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
wij zijn een RDW erkend autobedrijf. Al onze occasions worden grondig nagekeken, alvorens ze u worden aangeboden en zijn APK gekeurd. Auto inruilen is ook mogelijk.
Wij rekenen GEEN afleverkosten !
Deze prijs is inclusief :
- Algehele veiligheidscontrole. (remmen, banden, vloeistoffen, verlichting)
- APK
- Nationale Autopas
- Inruil mogelijk van alle merken.
Wij nodigen u graag uit bij ons langs te komen. De koffie staat al klaar voor u, En om eventueel een proefrit te komen maken. Voor het maken van een afspraak of voor aanvullende informatie kunt u gerust bellen. 0621919355
OPENINGSTIJDEN
Maandag tot Zaterdag van 10:00-18:00
Bel eerst voor een afspraak voordat u langs komt!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen
Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.
De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.
Plus
- heel veel rijplezier
- even verstandig als een alledaagse Mazda
- nette prijs
Min
- niet geschikt voor lange bestuurders
- weinig bergruimte in interieur
- matige geluidsisolatie kap
Conclusie
De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.
Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.
Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!